Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ценни съвети за обслужване на клиенти
Няма по-добро време да се подобри потребителското обслужване от сега, веднага и днес! Начинът, по който лицата на фирмата ви се отнасят към клиентите, определя растежа на вашия бизнес, без значение дали сте компания, ориентирана към продуктите или към услугите. Дори без значение дали контактувате директно с клиенти или с друг бизнес.
Тук следват няколко важни препоръки как да подобрите удовлетворението на клиентите и лоялността им, изброени от авторите в сайта Marketing.About.
Първото впечатление е от значение. То създава сцена и атмосфера за преживяването на клиента, а именно - неговата покупка. Може да дойде от телефонно обаждане, имейл или от посещение в мястото за правене на бизнес. Уверете се, че предоставяте най-доброто възможно начало за стартирането на този контакт. Инструктирайте хората, които работят директно с клиентите винаги да се представят лично, да бъдат позитивни и да изглеждат максимално искрени като демонстрират желание винаги да помогнат.
Не се потапяйте напълно в дигиталния свят. Разбира се, имейлът е доста удобна форма на контакт, но ако имате възможност, не се крийте зад него. Вдигнете телефона и отговорете на обажданията.
Отнасяйте се към клиентите така, както искате да се отнасят към вас. Истина е, че всичко се връща.
Продължава на страница 2.
Бъдете инициативната страна. Не чакайте, докато някой ви помоли за помощ. Питайте потенциалните си клиенти как можете да им бъдете полезни.
Тонът на гласа е всичко. Това правило се отнася както до телефонните разговори, така и до диалога лице в лице. Важно е хората ви да поддържат тона си под контрол. Често се оказва, че служителите изглеждат изнервени, обезпокоени или разгневени само заради тона, с който разговарят. Разбира се, те не биха могли да контролират всяко свое състояние. В случай, че не са в настроение, заслужават почивка или поне да се оттеглят за малко, докато се овладеят.
Не отговаряйте на странични телефонни обаждания, докато клиентът е пред вас.
Бъдете фирма, която търси начин да открие отговора. Служителите ви никога не бива да казват „Не зная“, освен ако тази реплика не е последвана от „Но ще разбера за вас“.
Реванширайте се за грешките. Случва се всеки да сгреши. Никога няма да сме съвършени, така че винаги бъдете склонни да се извинявате и да се реванширате за създалата се ситуация. Уверете клиента, че ще се погрижите за него. Важно е той да ви даде още шансове в бъдеще.
Далеч от очите, но не и от ума. Ако продължите контакта си с човека, след като е купил ваш продукт, вие ясно му казвате, че ви е грижа за него. Създайте програма за продължаваща връзка. Това е чудесен начин да изградите лоялност и да увеличите потенциала си (и продажбите).
Извървете километър повече. Направете някакво допълнително усилие за клиентите. Съчетайте го с личното общуване, което в много от случаите при търговията и продажбите липсва в комуникацията с хората. Така ще оставите трайно впечатление.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.