Задължителни съставки в маркетинга за жени

Задължителни съставки в маркетинга за жени

Стотици фирми правят едни и същи грешки когато маркетират пред жени. Основната грешка сред тях е, че не създават лично звучаща, емоционална връзка между бранда и жената. И още: Това се случва отново и отново. 

Компаниите за дамски продукти рекламират и продават стремежи. В рекламата си те разказват, че техните продукти ще помогнат на жените да постигат високи стандарти, някои от които са невъзможни за постигане. В същото време, всички жени искат най-вече рекламата да им говори на разбираем език, като нормален човек. 

Недостижимото не е автентично. Днешните жени очакват повече. Те искат марките да им говорят като приятели, да ги приобщават и приемат, да предоставят съдържание, което създава интелигентна връзка. 

Жените харчат милиарди всяка година. На компаниите по света се налага да разбират какво е нужно, за да се създава емоционалната връзка с тях и да им се продава успешно. 

Това, което работи при една фирма, може да не даде резултат при друга. Но няколко неща са задължителни по отношение на кампаниите пред жени: 

Предложете решение на проблем. Маркетингът е дейност за представяне на проблем и решение за него, което е наистина атрактивно. Има нужда да говорим за специфични детайли за продуктите си; да разкажем на потребителя какво може да прави нашият продукт за него. Защо това бельо, например, би било подходящо за дадена жена? Какви проблеми се решават с него? Фокусирайте усилията си върху разрешаването на проблеми, защото това е начинът, по който ще изградите връзка с жените. Обикновено споделянето на доволни отзиви има силен ефект. 

Бъдете постоянни. Никой днес няма време да запомня 15-те акцента, изброени в една информационна реклама. Вероятно ще може да кажете няколко неща за бранда си и това ще бъде. Ето защо трябва да разберете какви са водещите две или три неща за това, което предлагате, и продължително да ги комуникирате. Помнете: Не претоварвайте зрителите или слушателите с информация. Намерете това, което резонира с тях и бъдете постоянни в действията си. 

Знайте какви са вашите клиентки и къде са. Използвайте методите, които са най-подходящи да се свържете специално с тях. Красивата ви реклама или чудесното съдържание ще бъдат безполезни, ако не ги виждат правилните хора. Какъв е "идеалният ви клиент"? Кой е този човек? Какво прави? Какво чете? Какво е важно за него? 

Останете разнообразни. Познавайте клиентките си, разберете техния характерен профил, но винаги бъдете разнообразни в рекламните образи на жените, които показвате. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пуснаха за движение цялата автомагистрала "Европа"
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Денис Шмигал: През 2026 г. Украйна ще има нужда от най-малко 120 милиарда долара за отбраната си
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
МВФ: Разходите на Пакистан за наводненията и гъвкавостта на бюджета ще бъдат преразгледани
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека