Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ще купи ли или ще си помисли?
Каква е най-важната информация, която трябва да се включи в рекламата? Цената? Видът? Бързото и любезно обслужване? Работните часове? Гаранцията? Препоръките? Фактът, че бизнесът е семеен?
Отговор: Включете комбинация от посочените по-горе особености. Съобразете се с това, че клиентите са два вида – в преходно настроение и в емоционално настроение за пазаруване. Правилното рекламиране зависи от предвиждането на нагласата на по-голямата част от купувачите в момента преди покупката, обяснява сп. Entrepreneur.
Всеки човек периодично попада в двете роли на клиента. Някои се задържат повече във втората. (Може би ще се сетите, че познавате такива.) Други остават за по дълго в първата роля.
Успешните компании таргетират в рекламите си характеристиките, търсени от един от двата вида купувачи.
Клиентите в преходно настроение:
- се фокусират върху покупката в момента и не обръщат внимание на изгодните в бъдеще предложения.
- се страхуват неистово да плащат за поправка или да получат некачествена услуга.
- обичат да се пазарят и да сравняват. Купуват, след като са обиколили няколко подобни магазина.
- обичат да прекарват време в пазаруване и не смятат часовете в обикаляне по магазините за безсмислено изгубени.
- нямат търпение да разкажат за изгодната покупка и са идеален обект за разпространение на маркетинга от уста на уста.
- се наслаждават на собственото си изследване и не се доверяват на консултанти.
Клиентите в емоционално настроение:
- се отнасят към днешната покупка като единствена за последните няколко месеца.
- се страхуват много да не направят погрешния избор.
- не харесват процеса на пазаруване и пазарене.
- включват времето за избор на покупката в цената на избрания продукт.
- са склонни да се върнат и да купят от същия магазин, ако останат доволни.
- търсят експерт, на когото да се доверят.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Министър Вълчев: Ще има увеличение на учителските заплати
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Белият дом ще обяви, че китайските съоръжения на Nexperia ще възобновят доставките на чипове
Технологии |Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Политика |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Политика |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Политика |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.