Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Идейни и различни No smoking реклами
Кампаниите, които убеждават хората да скъсат завинаги с цигарите, възникват в отговор на маркетинг усилията на индустрията на тютюнопроизводителите.
Те се противопоставят на рекламата на цигарите, която преди десетилетия започва да убеждава хората, че пушенето е престижно и означава принадлежност към определена социална група.
No smoking кампаниите по традиция залагат на ефекта да бъде шокирана, стресната или натъжена аудиторията. С това се различават от рекламите на цигари, които показват изкусителни жени или мъже със скъп костюм в луксозна обстановка - блясък, красота и нищо лошо.
Голяма част от тях използват като силно оръжие средствата за външна реклама - билбордовете, плакатите, илюстрациите върху автобуси и таксита и рисунките върху външните стени на сградите и интериора им.
Някои от най-идейните реклами се получават наистина ефектни, без да съдържат илюстрация на бял дроб на дългогодишен пушач, детенце, което се задушава или снимка на силно състарена, но въпреки това млада на възраст жена.
Някои от тях ви представяме тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.