Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Един сюжет, който провокира дискусия
Иконичната марка "Кока-Кола", представи нова видео реклама, която предизвика дискусия. Това разказва в колонката си в сайта на сп.Inc Крис Матисчък. Във видеото няма насилие, има известна доза драма, но като цяло то е много симпатично и едва ли е шокиращо.
Като такова го определиха обаче най-консервативните американски зрители. С това кампанията се превърна в казус, който е анализиран от наблюдателите в САЩ. Какво толкова има в този клип? Накратко: красив млад мъж, нает да почиства басейна пред семейна къща, по който се заглежда не само дъщерята тийнейджърка в дома, но и нейния брат. Този сюжет ужаси консервативните родители пред малкия екран.
"Кока-Кола" представи видеото в американския телевизионен праймтайм. Това е приемаща хомосексуалните хора реклама. Идеята е била "шокираща" за някои от наблюдателите, заради консервативните настроения, обхванали САЩ. Тя провокира част от публиката. Fox News отговори на тези хора. От телевизията заявиха "Рекламата Pool Boy получава предимно положителен отзив онлайн". Но мнозина подозират, че нещата не са минали така леко и гладко. От сайта Out.com коментират "Съперничеството между брат и сестра никога не е изглеждало по-широкообхватно".
Каквото и да плаши да ужасява хората и родителите, както и присъстващите на маркетинговите срещи, времената се променят, коментира Матисчък. Както и гледните точки. И марките могат да израстват успоредно с това. Защо да се тревожат дали ще обидят някого в общата публика? По-добре е да се тревожат дали тяхната реклама е правилната според ценностите на бранда и тези на хората, които се припознават и свързват с него - потенциалните му купувачи. Никой не може да се хареса на всички. За маркетинга е важно да се харесаш на правилните хора.
Анализи на маркетинговите реакции на компаниите в САЩ напоследък показват, че много рекламодатели се придвижват към отправяне на социални и политически послания чрез рекламата. "Окуражаващо е да видим един от най-големите и по много начини един от по-консервативните брандове да изобразява нещо наболяло, на фона на "вярното" ново нормано", коментира авторът.
Ето и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.