Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ето защо хората не отговарят на имейлите ви
Също както мен, и вие без съмнение получавате разнообразна купчина от имейли в личните ви и бизнес пощи.
Повечето сме атакувани от стотици имейли на ден, в добавка към стотици съобщения, които пишем, наред с хиляди други хора по света. Този колосален обем е достатъчен да направи дори най-организирания човек уморен от информацията и желаещ да обяви "имейл банкрут" и блокация.
Кое разграничава имейлите-победители от тези, които едва ли не автоматично хората изпращат в папката "Кошче"? Отговорът е само един: това, което е написано в полето "Относно".
За маркетинговите имейли са важни първите 40-50 букви, с които ще бъде отправено някакво съобщение до получател. Те са решаващи - дали той ще кликне, отвори и прочете уникалното предложение, което се изпраща.
Имайки предвид, че е така решаваща тази толкова къса линия текст, има и невероятна доза неща, които може да се объркат, преди дори да се стигне до основната част на имейла.
Ако имате проблеми да получавате отговори от хората, на които изпращате имейли с маркетингова цел, помислете дали в полето "Относно" не пишете следното:
1. Някакъв бърз въпрос. Така наречените "бързи въпроси" са червен флаг с най-вероятно нежелание да се прочете и "вампир на продуктивността", който се изправя пред очите на хората. Махнете въпроса, или по-добре напишете в "Относно" "Въпрос за... Х".
2. "Вторник". Мнозина пишат ден от седмицата в полето "Относно" на имейлите, което е абсолютно неясно за получателите (Колко вторника има един месец?), дразнещо и трудно се открива после при търсене на дискусията от нишки в електронната поща.
3. Re: Re: Re: Re: Re: Fwd: Re: Fwd: Fwd
Просто сменете това с нещо ново в дискусията.
4. ?????
"?????", и неговият братовчед "!!!!!", са ненужно агресивни и може би по-лоши от повечето неща. Те не комуникират реално проблем (или каквото и да е).
5. "Здравей, може ли да ми звъннеш като имаш време? Искам да обсъдим маркетинговия доклад за тримесечието преди срещата в петък".
Някои изпращачи все още не знаят, че щом в "Относно" се пише, то е за нещо кратко и второто израчение, изписвано в това поле, по принцип често не може да се прочете. То се пише в основното тяло на имейла.
6. "Ани е!". Кой изпраща, може да се види от полето с имейла на изпращача. Бъдете по-креативни. Ако компания изпраща до получател, вписването на име на непознат човек или на човек от компания, с когото получателят е разговарял веднъж по телефона, също може да въздейства дразнещо.
7. СПЕШНО. Намалявате шанса си за успех с този надпис, както и с "Нужда от незабавен отговор". Ако проблемът е наистина спешен, най-добрият начин да бъде потърсен някой е по телефона, нали? Така става обикновено. Или чрез съобщение до него. Много рядко нещо наистина суперспешно се комуникира по имейла.
8. "Зает ли си?". Поставяте получателя в отбранителна позиция или в режим на обяснения, като го питате това. Особено, ако сте висшестоящ. Вместо това, замете го с "Имаш ли 20 мин. да помогнеш с Х". По-малко изискващо е и повече информативно.
9. "Моля, обади ми се", "Трябва да поговорим". Понякога в света на бизнеса получателят на такова съобщение остава учуден и смутен какво лошо може да се е случило, че да не може да бъде споменато дори по имейла - за какво ли става въпрос...
10.
Единственото нещо, по-лошо от лошо написано поле "Относно", е не писането на нищо в това поле. От тук следват два вида реакции - получателят кликва, разочарова се и счита писмото за някакъв спам, след което го изпраща в кошчето на пощата и е забравил за него след 2 секунди. Или 2.) той изобщо не кликва и имейлът директоно отива в "Спам".
Коментар на Аманда Преснър Крюзър в inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.