Избягвайте безсрамната автопромоция

Избягвайте безсрамната автопромоция

Понякога компаниите в глобален план с голяма заетост въвеждат в маркетинга си планове за социалните мрежи с недостатъчна, ограничена стратегия.

Също така, част от знаменитостите изпращат съобщения в Twitter, които поставят името им в нелепа светлина.

Да погледнем към няколко правила, които помагат за това да не бъдат наклонени палците надолу, когато става дума за корпоративна или лична марка в сайтовете за комуникация.

Тук следват разсъждения за някои лоши фирмени и лични стратегии в социалните мрежи.

1. Не обръщайте внимание на действията на много знаменитости, изпълнителни директори, политици и „ВИП персони“ в социалните мрежи, защото много от тях не са добър пример. Не мислете, че щом една кампания в сайтовете е нашумяла, тя е задължително успешна.

2. Избягвайте безсрамната автопромоция. Да бъдеш онлайн означава да прегърнеш егото си продължително, да създадеш собствен свят и да управляваш тази уникална виртуална вселена нон-стоп. Всяка компания, която се опитва да саботира този свят, като настоятелно продава нещо, ще бъде игнорирана. Задайте си два простички въпроса: Коя е аудиторията ми? Какво ще я ангажира истински?

3. Не бракувайте любимците на публиката. Напоследък съм свидетел на случаи, в които любими талисмани и икони на марката внезапно са премахнати от компанията, което моментално предизвиква раждането на група в социалните мрежи, настояваща всеобщият любимец да бъде реабилитиран. При всяко подобно действие фирмите се лишават от приятната новина, че някой е кликнал, харесвайки страницата им.

4. Не си играйте с хората. Предложете им игри, но наистина добри. Не е много хубава идея глобална верига бургери да моли хората да наредят сосове с различни цветове като кликват с мишката. Ако сте решили да рекламирате с игра в социалните мрежи, по-добре я направете „секси“, и ако не е „секси“ нека е забавна. Иначе няма смисъл.

5. Не стойте безмълвно. Страхотните въпроси в социалните мрежи са равни на истинско обвързване с марката. Те са такива, че винаги може да си проличи дали компанията е мислила задълбочено над този проблем или тенденция или дали говори от името на практиката. Добрите въпроси карат хората да спрат, да се замислят и най-важното: те ги провокират да се наместя в дискусията. Най-важният компонент на социалните мрежи е връчването на короната на вашата, да се надяваме, растяща аудитория.

Питър Мейдън в AdvertisingAge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Цитат на деня
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж