Изпитаните истини за продажбите

Изпитаните истини за продажбите

Продажбите са изкуство, чиито вечни правила са улавяни и изказвани неведнъж от очаквани и неочаквани източници.

Известни личности в рекламата, успели бизнес лидери и случайни хора посочват най-важните особености на търговията в цитати.

Някои от техните мисли изброи в сайта на американското списание Inc. авторът Джефри Джеймс. Той представя селекция от 15 вечни и съвсем простички истини за продажбите.

Ето какви са:

„Всеки живее, продавайки нещо.”

Робърт Луис Стивънсън, шотландски романист и поет

.......... 

„Никой не обича да му се продава, но всички обичат да купуват.”

Ърл Тейлър, търговец

...............

„Успехът в продажбите е резултат от дисциплина, отдаденост и жертвоготовност.”

Томас Рой Кроуел, автор на сатирични книги, публикувани в САЩ през 40-те години на 20 век

........

„Продавай, не разказвай. Когато говориш, не продаваш.”

Робърт Надю, американски учител по айкидо

..................

„Продажбите плащат за компанията. Служителите, които не разбират това, са част от проблема.”

Донал Дейли, главен изпълнителен директор на американската TAS Group

Краят на рекламните агенции каквито ги познаваме

........

„Оценявай връзката (с клиента) повече от попълването на търговската квота.”

Джеф Джитомър, автор, професионален лектор, бизнес съветник

.... 

„Връзките в продажбите са като рибата. Вмирисват се след три дни.”

Томас Рой Кроуел

....

„Уважавайте времето на потребителя, но същевременно му давайте непреодолими причини да говори с вас.”

Кийт Роузън, създател на тактическа система за коучинг, използвана от мениджъри и бизнес ръководители по света за генериране на повече продажни

.................

„Хората купуват емоционално, но защитават избора си логично.”

Джери Акюф, създател и президент на Delta Point

.....

„Успехът в продажбите идва, когато всеки ден разширяваш старите си граници.”

Омар Перю, консултант

............

„Когато продавате, никога не отговаряйте на незададен въпрос.”

Джеф Тъл, стратег, автор на книги, президент на Prime Resource Group

.....

„Посредствените продукти със страхотни търговски екипи винаги надминават страхотните продукти с посредствени търговски екипи.”

Донал Дейли

.....

„Контактът с клиента е всичко, от което се състои бизнеса.”

Джей Лено, телевизионен водещ

...

„В рекламата сексът продава. Но, само ако продавате секс.”

Джеф И. Ричардс, писател

.............

„В продажбите обикновено има четири или пет „не”, преди да получите „да”.

Джак Кенфийлд, американски мотивационен говорител и лектор

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ