Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Медийните динозаври: Какво се случва с Time Inc.
Световноизвестната медийна компания Time Inc. преминава през трудния преход, през който се борят да преминат десетки други медийни фирми по света. Тя продава част от печатните си издания, като част от бизнес стратегия за трансформация - от издател на списания, отпечатвани на хартия, в производител на дигитално медийно съдържание. Това разказва Business Insider в рубриката си за реклама и медии.
Time Inc. в САЩ се опитва да продаде списанията Coastal Living, Sunset и Golf.
Преходът е огромен. Компанията вече намали работната си сила заради свиване на приходите, с 300 служители. Сега се опитва да продаде основния си дял собственост в Essence.
Когато Time Inc. е уведомила засегнатите служители, че изданията, в които работят, вече се продават, тя е изпратила съобщение с аргументация, за да им обясни, посочват американските медии. "Ние твърдо вярваме, че "TK" и всички вие, които работите със страст по този бранд, можем да бъдем по-добре захранвани и да имаме по-добри възможности ако "TK" е част от основната стратегия на друго предприятие", е посочила компанията. Споменатото "TK" е журналистическа конвенция - "Talking Points", тя не определя индивидуално издание, а става дума за група от медии.
Случващото се с компанията, която е ветеран на медийния пазар в света, а също е наричана и медиен динозавър, е последствие от променените условия за достъп до информация сред хората. Читателите вече не купуват журналистическите продукти, както преди години, а си ги набавят безплатно от интернет и телевизия. Time Inc. се бо ри да оцелее в тази среда, въпреки лоялността на голям дял аудитория и престижните медийни марки. Приходите й и оперативната печалба спаднаха рязко в последното десетилетие. Тя прие серия от мерки за "разционализация на портфолиото" - основно продажби на активи. В същото време реши да не използва офертите за цялостно поглъщане от други фирми през април 2017 г.
"Не можем да се фокусираме върху всичко", се казва в съобщението до служителите на списанията за продан.
"Търсим да продадем "TK", ако открием купувач, който може да ни даде адекватна сума за този невероятен бранд", казват още от компанията и благодарят на служителите за всичките им усилия по време на последната много натоварена откъм работа и изпълнена с предизвикателства година.
Остават няколко важни въпроса за бъдещето на този медиен бизнес - дали служителите ще продължат да работят за "Тайм", дали трябва да кажат на клиентите си, че това няма да се случи, кой би бил заинтересован от покупка на изданията...
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.