Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Накъде се насочват тийнейджърите в социалните мрежи
Това, което се говори отдавна, е истина: Facebook губи интереса на тийнейджърите, посочва ново проучване от eMarketer, цитирано от Business Insider. Според него децата от 12 до 17-годишна възраст смятат, че Facebook е по-малко "готина" от Instagram и Snapchat.
Изследването е проведено във Великобритания и САЩ. То показва, че употребата на най-голямата социална мрежа от най-малките намалява година след година. Месечните потребители на Facebook на тази възраст в Америка ще спаднат до 14.5 милиона, или с 3,4% тази година, прогнозират авторите. Спадът започна от есента на 2016 г., когато той бе засечен с 1,2%. Тоест, това е втора поредна година с намаляване на употребата на Facebook от тази съвсем млада публика.
За Великобритания картината е подобна. eMarketer не дава точни данни за миналата година, но отново съобщава за процентен спад на тийнейджърите и младите потребители. Месечно той е бил 2,8%, докато при момичетата и момчетата от 18 до 24-годишна възраст - 3,1%.
И въпреки че новината не е добра за Facebook, от социалната мрежа се радват на факта, че все пак Instagram е нейна собственост.
Другата много популярна мрежа е Snapchat. Смята се, че тя ще надмине както Instagram, така и Facebook, по борй тийнейджъри потребители до края на 2017 г. И двете платформи имат успех сред тази демография. Те са свързани с комуникиране чрез визуално съдържание - снимките, посочва Оскар Орозко, анализатор на eMarketer.
Извън тези, които вече са напуснали, тийнейджърите, които все още са във Facebook, изглеждат все по-малко ангажирани с нея. Те влизат по-рядко и прекарват по-малко време в тази платформа, казва Орозко.
eMarketer предвижда, че потребителската база на Snapchat ще нарасне до 25,8% в САЩ и 20,2% във Великобритания през 2017 г.
За Instagram очакванията са за ръст от 23,8% за САЩ и 34,8% за Великобритания.
И все пак, Facebook остава най-голямата социална мрежа с 2 млрд. месечни потребители по света. Очаква се тя да има сериозна печалба в настоящото тримесечие от годината.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.