Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-смешните реклами на всички времена
Да разсмееш някого винаги е било по-трудно, отколкото да го разплачеш. Затова и майсторски направената забавна реклама се смята за висш пилотаж в бранша. AdWeek, представя класация с най- забавните тв реклами, създавани някога. Авторите на подбора подчертават, че безспорно хуморът се възприема субективно, но има кампании, които с години предизвикват усмивки върху лицата на зрителите и ги правят любими на аудиторията в различните държави.
Ето и класацията им за най-смешните мейнстрийм реклами в историята.
Apple - “Stuffed” (2007).
Поредицата реклами „Get a Mac” на агенция TBWA не предизвикват спонтанен, неудържим смях, но от 2006 до 2009 г. са смятани за едни от най-забавните в американския телевизионен ефир. Създадени около архитипното комично дуо на Джъстин Лонг, в ролята на обикновения мъж Мак и Джон Ходжман като бръмчащия персонален компютър – тези спотове не престават да забавляват.
Holiday Inn - “Whale song” (2006).
Няколко години преди да стане „вицепрезидентът на всичко“, Джери Ламберт участва в кампания на PlayStation в ролята на един от „хората на бизнеса“. Рекламна агенция: Fallon.
Starbust - “Bus Station” (2007).
Марките сладки изделия и десертчета в последните години заложиха на абсурдните комедии (“oddvertising”), които предизвикват в младите зрители неудържим смях, смятат от AdWeek. Когато става дума за страхотни, чудати герои, рекламата на Starbust е един от класическите примери.
Skittles -"Piñata" (2008).
Друг забавен пример за странен хумор на TBWA\Chiat\Day. Този спот на Skittles показва герой, който върви наклонено, покрит с рiñata и опитва да се възстанови в ръцете на колега в офиса от ужасяваща атака.
Bud Light -"Mr. Really, Really, Really Bad Dancer" (2003).
"Real Men of Genius" за Bud Light, от агенция DDB Чикаго представя герой, който шеговито поздравява световния легион от невъзпяти мъже-герои. Тази радио кампания е смятана за една от най-смешните, създавани някога.
Budweiser - "Whassup?" (1999).
Класика. Една реклама, която възпитава „Whassup“ културата сред младежите в целия свят. Режисьорът Чарлз Стоун III и неговите приятели реват и мучат катастрофално след като се поздравяват един друг и това всъщност им се получава много забавно. Простичко, смешно и „вирусно“, това клипче още обикаля мрежата. То се появява първо като кратък филм и след това е преработено в една от най-ефективните кампании на агенция DDB за Budweiser.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.