Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да рекламираш пред студенти
Всяка година една любопитна и любознателна таргет група с голям бъдещ потенциал се окомплектова в пълен състав. Говорим за студентите и маркетинг специалистите добре знаят, че винаги е добре да се привлече вниманието им, ако се предлага подходящ продукт. Все пак, тази група е част от апетитната демографска аудитория между 18 и 30 г., която е готова да харчи.
Да се продава на студенти обаче не е лесно, коментира електронното издание на сп. Entrepreneur. Маркетингът, насочен към тези клиенти винаги е изправен пред особени предизвикателства, защото често младите хора са неустойчиви и трудно дават пари за нещо, което не им се струва достъчно "яко".
Ако сте решили да пробивате на този пазар, знайте, че се целите в перспективна, но подвижна мишена. Ето няколко "златни" съвета, които ще ви помогнат да ударите десеткта, привличайки с реклама студентите към различни - евтини и скъпи, или стари и нови, продукти и услуги.
Фокусирайте се върху мобилния маркетинг. Студентите сменят местоживеенето си постоянно. Ако предлагате услуга, задължително разкажете за нея в интернет. Постарайте се рекламата й да присъства в приложенията за смартфони и въобще, в мобилния интернет.
Давайте направо. Направете съобщението максимално опростено и бързо. Тези хора са обградени от сложни лекции, сложни учебни графици и имат сложен живот.
Не опитвайте да сте "готини", ако не сте. Не ги дразнете с изкуствени фрази и измислени новости, защото са много критични.
Направете изпипан, продукт преди да започнете да им го хвалите. Студентите са мечтата или кошмарът на рекламодателя. В тази общност най-добре действа маркетингът "от уста на уста". Те се виждат често на едно място и винаги търсят нещо, което да коментират. Ако ви харесат, ще станете хит. Ако имате някакви грешки, обаче ще ви „разкъсат”.
Спечелете на своя страна мама и татко. По-голямата част от студентите обикновено не разполагат с много пари в брой. Бюджетът им е ограничен. Чувствителни са, когато стане дума за харчене и много често, волно или неволно, се консултират с родителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.