По-силен маркетинг в седем стъпки

По-силен маркетинг в седем стъпки

Хиляди малки фирми, работещи в най-различни сектори, разполагат със скромни бюджети за маркетинг. В същото време маркетигнът е ключова дейност, за да се развие бизнесът им. Така, за маркетолозите (или собствениците) става изключително важно с по-малко пари за финансиране на инициативите да се постигне максимален резултат.

В тази връзка, тук следват няколко полезни начина да се засили ефектът от кампаниите и да се спестят пари. Изброени са от Entrepreneur.com. 

1. Използвайте рекламите си за повече пространство за рекламиране. Всяка реклама е скъпа за производство и разпространение. Затова е важно поръчаните и изработени визии да бъдат принтирани отново и предоставяни на всеки потенциален клиент, винаги когато е възможно. Когато изпращате писмо в отговор, ако може включете и копие от рекламата си в пакета. Полагайте усилия да ползвате рекламата си отново и отново. 

2. Ако нещо работи, продължавайте да се придържате към него. Много маркетолози се отказват от старите си кампании и създават нови от скука, защото смятат, че акцията е доскучала и на аудиторията. Това води до загуби.

3. Не се презентирайте прекалено крещящо. Нещо странно се случва, когато някои мениджъри решат да вложат малко повече пари в маркетинг. От името на фирмата започват да се публикуват лъскави, цветни брошури, позлатени папки и дебели годишни доклади. Това е грешка. Видът, тонът и имиджът на промоциите трябва да бъде диктуван от основния фирмен продукт и от пазара, не от това, което изглежда атрактивно или от онова, което останалите компании използват и публикуват.

4. Изследвайте не много скъпи възможности да привлечете онлайн поколение от потребители като банери, пиар в интернет и оптимизация на търсенето.

5. Ограничете разходите за външни креативни таланти. Наемайте консултанти, рекламни фотографи, журналисти, артисти и хора, които работят на свободна практика и отговарят на джоба и бюджета ви.

6. Помагайте си сами. Поемете лично колкото може повече ангажименти за дистрибуция на рекламното съдържание. Помолете служителите да разпространяват когато могат и в които срещи могат рекламните материали.

7. Използвайте приспособима продуктова литература. Често срещан проблем в рекламирането е да се промотира един и същ продукт в много, малки, разнообразни пазари пред различни клиенти. Всеки пазар има различни нужди и ще купи продукта по различни причини. Но с ограничен бюджет излиза много скъпо да се създава различна брошура за всеки от малките сегменти. Затова е полезно да се използва графичен дизайн, който е лесно приспособим и променим. Решението е в приспособимите подходи.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ