Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Поколението Y се обръща към по-функционални приложения
Поколението Y, т. нар. милениълс или просто хората на възраст от 18 до 34 години, избира в кои мобилни приложения да прекарва времето си по-различно отколкото преди. Това показва ново изследване на comScore от САЩ, цитирано от Business Insider.
Младите потребители в този възрастов интервал вече избират приложения, които са по-функционални. Те не търсят толкова забавление в телефона, колкото нещо да може да им "свърши работа" - да могат да купуват чрез приложението, да се ориентират или да изпращат съобщения на приятели.
Мобилните приложения, без които това поколение не може да живее специално в Щатите, не са нито Instagram, нито WhatsApp, или Snapchat. Това е Amazon, показва изследването.
Над една трета от хората между 18 и 34 твърдят, че не могат без Amazon, според доклада comScore's 2017 US Mobile App Report.
Gmail и Facebook се нареждат второ и трето сред най-предпочитаните мобилни приложения. Това е добре за Amazon, особено поради факта, че поколението Y придобива все по-голяма покупателна сила.
Snapchat, въпреки че е един от модерните конкуренти, не се класира като важно приложение за групата 18-34. Според това и други изследвания, той остава интересен за по-малките - поколението Z.
"Това говори за по-обширно прозрение, което е, че поколението Y изглежда разпознава важността на по-функционални приложения като Amazon, Gmail и Google Maps", коментира Андрю Липсман, старши вицепрезидент изводи и маркетинг в comScore. "Представям си, че ако ме запитате кои приложения намират за най-забавляващи, вероятно ще получите отговор социалните мрежи, видео приложенията и музикалните, които ще оглавят списъка".
Това е само последно доказателство за възхода на Amazon, която наскоро купи Whole Foods и така получава зелена светлина да стане безспирна сила в САЩ не само в бизнеса с търговия на дребно в интернет, но и с хардуер и реклама.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.