Поколението Y се обръща към по-функционални приложения

Поколението Y се обръща към по-функционални приложения

Поколението Y, т. нар. милениълс или просто хората на възраст от 18 до 34 години, избира в кои мобилни приложения да прекарва времето си по-различно отколкото преди. Това показва ново изследване на comScore от САЩ, цитирано от Business Insider.

Младите потребители в този възрастов интервал вече избират приложения, които са по-функционални. Те не търсят толкова забавление в телефона, колкото нещо да може да им "свърши работа" - да могат да купуват чрез приложението, да се ориентират или да изпращат съобщения на приятели. 

Мобилните приложения, без които това поколение не може да живее специално в Щатите, не са нито Instagram, нито WhatsApp, или Snapchat. Това е Amazon, показва изследването. 

Над една трета от хората между 18 и 34 твърдят, че не могат без Amazon, според доклада comScore's 2017 US Mobile App Report. 

Gmail и Facebook се нареждат второ и трето сред най-предпочитаните мобилни приложения. Това е добре за Amazon, особено поради факта, че поколението Y придобива все по-голяма покупателна сила. 

Snapchat, въпреки че е един от модерните конкуренти, не се класира като важно приложение за групата 18-34. Според това и други изследвания, той остава интересен за по-малките - поколението Z. 

"Това говори за по-обширно прозрение, което е, че поколението Y изглежда разпознава важността на по-функционални приложения като  Amazon, Gmail и Google Maps", коментира Андрю Липсман, старши вицепрезидент изводи и маркетинг в comScore. "Представям си, че ако ме запитате кои приложения намират за най-забавляващи, вероятно ще получите отговор социалните мрежи, видео приложенията и музикалните, които ще оглавят списъка".

Това е само последно доказателство за възхода на Amazon, която наскоро купи Whole Foods и така получава зелена светлина да стане безспирна сила в САЩ не само в бизнеса с търговия на дребно в интернет, но и с хардуер и реклама. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ