Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|И малкият бизнес може да печели от големите идеи за реклама
Рекламирането на малък бизнес по принцип се намира някъде на границата между науката и изкуството. Наистина.
Ръководителите на малките фирми често забравят един от основните му принципи: независимо от размера на фирмата, разбирането на законите на рекламата може да донесе големи награди.
Ето защо има няколко базисни правила, които е полезно да се знаят и от които може да се тръгне.
Даръл Зохорски ги обобщава в sbinformation.about.com.
Според него те са следните:
1. Използвайте едно съобщение.
Рекламата, която поражда висока степен на отговор, съдържа едно единствено послание. Например съобщението на марката NordicTruck's, което я направи популярна сред потребителите бе "Най-добрите в света уреди за аеробни упражнения". То е простичко, ясно и привлича вниманието.
Тези качества са важни и за маркетинга с имейли. В рамките на 3 секунди или дори по-малко неговите послания трябва да се разбират и да бъдат комуникирани.
2. Добавете надежност.
Вече сякаш стана част от естествената човешка природа да не се вярва на рекламата. Твърденията в маркетинга трябва да бъдат истински и достоверни.
Рой Х. Уилямс, автор на бестселъра "Магьосникът на рекламите" ("Wizard of Ads") подчертава, че всяко твърдение в рекламата, което клиентът възприема като откровена лъжа или начин той да бъде манипулиран, е ужасяваща загуба на пари и всъщност създава обратния ефект – отблъсква от офертата на фирмата.
3. Тествайте всичко.
Голямият бизнес има по-голям дял от средства, които може да си позволи да загуби, без да загине. Малкият бизнес не разполага с този лукс. Използвайте онлайн ваучери, QR кодове, инструменти за измерване на заглавията, времето и мястото, в които е поставена вашата реклама. Пробвайте само една идея в едно определено време и в една медия. Това може и да не е сложна процедура. Например да питате всеки клиент в продължение на няколко седмици как е разбрал за бизнеса ви.
Продължава на следващата страница.
4. Бъдете лесно откриваеми.
Всяка отделна брошура, кутия, имейл и цялата ви корпоративна литература трябва да са с посочени адреси на компанията ви. Изглежда лесно, но много от фирмите го забравят.
5. Свържете рекламите с целта.
Успешната реклама на малкия бизнес говори само на един целеви пазар.
6. Създавайте любопитство.
Създавайте реклами, които провокират интерес и карат потребителя да иска повече информация. NordicTrack's, чийто пример бе посочен по-горе, заснема видео и го публикува в интернет. Щом потенциалните клиенти го гледат, те се свързват с нея, за да разберат повече.
Имайте предвид, че ако не получавате достатъчно добър според вас отговор, много често вината не е на медията.
В много от случаите проблемът е съобщението. Рекламирането в малкия бизнес много трудно подобрява търговията с бърз ефект. В него е необходимо планиране, тестване и постоянно излъчване, за да окаже желаното влияние. Така се случва, защото в много от случаите става дума за не голяма марка, която действа на местно ниво. Но пък, ако се прави както трябва, е печеливша стратегия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.