Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Професионализмът си проличава при оплаквания от клиенти
Спомняте ли си времената, когато клиентът беше цар? Когато фирмите живееха с едно просто кредо: "Клиентът винаги е прав"? Тези дни в обслужването отминаха! Причината е, че все повече, на работните места са по-малко квалифицирани лица, които попълват щата по необходимост.
Не ми ли вярвате? Вижте какво се случи тази седмица. Жена ми пазарува в местния магазин, където имаме отстъпка. Тя купува няколко неща, но когато стига до колата осъзнава, че касиерът не й е намалил от цената 25%, както би трябвало. Върху продуктите си стояли жълтите стикери с отстъпката, които по правило се отстраняват на касата, при маркирането на всяка от стоките с тях. Така се регистрира и получаването на самата отстпъка. Стикерите обаче си стояли върху продуктите. Жена ми се връща до магазина, търпеливо чака на опашката отново и когато идва нейният ред, учтиво обяснява какво се е случило и просто иска да бъде използвана нейната карта за отстъпка. За изненада на жена ми, касиерът я поглежда и казва следното:
„Как да знам, че не сте залепили стикерите отново?“
Без да й липсва такт, жена ми просто се усмихва и казва: "Прав сте, ще върна всичко. Благодаря ви". Всичко това е видяно и от други клиенти на магазина, разказва Матю Сойърс в Inc.com.
Как се справяте с оплакванията от клиентите е основно условие за дълголетието на вашия бизнес. Така че, не правете грешки. Научете служителите си как да се справят с оплакванията като професионалисти:
Слушайте и разбирайте
Първо, винаги се вслушвайте в клиента. Освободете се от изкушението да реагирате по най-бързия възможен начин. Отделете време, за да слушате и да разберете от какво е недоволен клиентът.
Бъдете съпричастни
След като сте изслушали, бъдете съпричастни с позицията на клиентите, за да създадете връзка между вас.
Предложете решение
Предложете решение на проблема си. В тази връзка, винаги се фокусирайте върху това, което можете да направите, за разлика от това, което не можете. Винаги има решение.
Изпълнете решението
Предлагането на решение и разрешаването на проблема са две различне неща. Не го забравяйте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
По колко ученика се падат средно на един учител в България и в ЕС?
Общество |Учени разкриват единствения симптом на ковид, с който човек може да остане доживот
Наука и Здраве |КТ "Подкрепа" срещу промени в Кодекса на труда за колективното трудово договаряне
България |Най-големият град в Индия се сдоби с „улица на милиардерите“
Свят |Лондонската полиция отстрани служители след тайни записи на BBC
Свят |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.