Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламната агенция, която ще заживее с едно обикновено семейство
Дейвид Огилви някога е казвал "Клиентът не е идиот, той е жена ви".
И въпреки това, много рекламни агенции работят с идеята, че потребителите са предвидими хора, които те познават и действията им може да бъдат напълно очаквани. Но така ли е наистина? Възможно ли е рекламистите да дадат от експертните си правомощия на един обикновен потребител и да преглътнат егото си? Какво би се получило?
Една италианска агенция ще се опита, разказва Adweek.
Тя се казва Le Balene. Със смело мислене е. Изпълнителните й директори миналата година, например, извървяха 200 км, за да спечелят рекламен конкурс. Сега стартират проекта "The Voghera Housewife". В рамките на него ще прекарат една седмица, излъчвайки на живо опитите си да работят от дома на един абсолютен архетип - Михаела - италианка, която е майка, съпруга и стопанка на котка, с много чисти хавлии у дома си. Те ще направят Михаела свой криейтив директор. Тя ще има последната дума за всички техни предложения за рекламни проекти, ще преценява дали биха били успешни, или не.
Намериха в нейно лице временен криейтив директор. Търсят и мениджър... Но това е друга тема.
За проекта обяснява повече пред Adweek.com Марко Андолфато - главният изпълнителен директор на агенцията. Той казва, че идеята е била отчасти родена по време на дългия им преход от 200 км. миналата година. "(Тогава) си говорихме много с различни хора, които срещахме по пътя, и осъзнахме че да слушаме обикновени хора може да бъде най-ценният източник на прозрения", казва той.
"Второто ни вдъхновение дойде след една ужасна среща, в която ни показаха резултата от един тест за съобщение. Цялото това говорене за "тежки потребители" или "не-потребители", с дисекция на всяко малко парченце от идеята, звучеше много повече като един изкуствен лабораторен тест, отколкото като начин да се разбере какво реалните хора смятат и оценяват", продължава той.
Тогава от агенцията си помислили "Защо просто не отидем да поживеем и поработим в дома на едно обикновено семейство?".
Семейството на Михаела няма да бъде използвано просто като фокус група. Целта на Le Balene е рекламистите да се потопят в живота на обикновения човек, да влязат в психиката му, в манталитета, да проверят ценностите, които може да са различни от техните модерни възгледи, да измерят консерватизма. Въобще, да се сдобият с възможно повече идеи за реалното мислене и поведение на хората.
Проектът ще бъде излъчван във видео във Facebook.
"Планираме да излъчваме на живо два пъти дневно, след това да излъчваме видео, което обобщава какво се е случило по време на деня", обещава Андолфато. "Освен в нашия Facebook, ще бъдем отразени и от Youmark - италиански рекламен новинарски уебсайт, както и от La Nuvola del Lavoro - блог на водещия италиански вестник Corriere della Sera, както и от FattoreMamma - мрежа от майки блогърки", посочва той.
Екипът ще се премести в дома на Михаела на 28 ноември.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.