Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да си припомним за мисията
Мисията изгражда доверие. Доверието продава. Нека не го забравяме, посочва в материал в сайта си сп. Entrepreneur.
Повече от всякога потребителите са склонни да се доверяват на организациите и марките, които демонстрират корпоративна социална отговорност. На хората им прави впечатление кой конкретен бизнес опитва да направи нещо за местната общност, за национален проблем или за криза в световен план. Кой вдъхва позитивизъм и опитва да предизвика нещо добро дори на другия край на планетата.
Продажбите и вниманието нарастват с доверието. Корпоративната мисия се състои от ходове, които могат да играят ролята на маркетинг. Сп. Entrepreneur разказва за три от тях.
1. Стратегията с акцент върху причината. Вземете пример от мотото на компанията Ubuntu – „Има ме заради вас” (I am because you are). Работете с послание, покажете, че в компанията има филантропи. Свързването на марката с някаква кауза, като например борбата с недостига от храна, вода и медицински средства в Африка, може да бъде най-добрият начин да се изгради емоционалната връзка с клиента. Така и вълкът ще е сит, и агнето цяло. С времето хората ще започнат да асоциират името на компанията с добро.
Добрата стратегия за развитие на мисия се състои в избора на кауза, която има някаква връзка с бизнеса. Такъв пример е решаването на местни проблеми. Подходящият избор на кауза, която да изгради позитивен публичен имидж сред близките купувачи на вашата стока или услуга, може да възникне от идея на служител. Съберете всички в компанията, като предварително сте ги помолили да помислят какво в социален план биха искали да се промени в тяхната действителност. Един брейнсторминг може да ви бъде от полза.
2. „Зеленият” ход. Повечето хора сега са убедени, че климатът се влошава и околната среда се замърсява непрекъснато. Утвърждава се начинът на живот „назад към природата”, смятан за по-здравословен за портфейла, планетата и хората. Затова, ако компанията ви произвежда продукт, който е полезен от екологична гледна точка, или ако използва безвредна за природата технология – говорете за тях. Никоя фирма няма 100% безвредно производство, но колкото повече, толкова повече (доверие и добро впечатление).
3. Градене на глобални връзки. Технологиите отвориха безгранични възможности за взаимодействие с чуждестранния бизнес и клиенти. Независимо къде сме и откъде идваме, споделяме общи преживявания като любов, конкуренция, съюзяване, мир и позитивизъм.
Намерете общото с партньорите и потребителите зад граница. Впечатлете ги, бъдете им полезни. Убедете ги в позитивния си имидж и ще видите, че продажбите ви ще нараснат. След това разкажете за добрите им впечатления във вашия град и държава.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нобеловата награда за химия беше присъдена за разработка на метало-органични рамкови структури
Свят |33 години с отговорност към бъдещето: Първи доклад за устойчиво развитие на „Фантастико груп“
Компании |Бизнес перспективи: „Грийнхъшинг“ се очертава като бъдещето на борбата с изменението на климата
Бизнес |Остра реакция на опозицията заради разговора на Борисов с Тръмп младши
Политика |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.