Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сайтът на фирмата е полезен, когато...
Добрите сайтове са тези, които приветстват и обвързват потребителите, давайки им необходимата информация по възможно най-опростения начин.
Ефективните сайтове са модерни, забавни и конкретни. Те не гонят клиентите, преди да са прочели раздела с представянето на компанията в „За нас” (About us), посочват авторите на UTalkMarketing.com.
Тук следват няколко съвета, които ще ви помогнат да направите корпоративния си сайт по-харесван и търсен.
Какво искат потенциалните клиенти от сайта ви?
- Постоянна поддръжка. Трябва да е видимо, че някой се занимава с вашия сайт.
- Да откриват лесно контактите ви; имейлите, телефоните, адреса ви и профила ви в социалните мрежи.
- Да разберат кои са настоящите ви клиенти и партньори и какво сте изработили с тях.
- Да видят част от продукта ви; описание на стоката или услугата ви.
- Евентуално да могат да си купят от вас чрез електронна поръчка (е-търговия).
Постарайте се сайтът ви да е постоянно наличен и да работи добре. Осигурете непрекъсната техническа поддръжка. Сайтът не бива да изглежда остарял. Съдържанието със стара дата отблъсква изключително.
Обновявайте веднага полето за контакти, ако в компанията има промени. Премахвайте веднага адреса на напусналите служители и публикувайте незабавно този на новите. Публикувайте новини за компанията си всеки ден. Потенциалните клиенти, или хората които се интересуват от вас, няма да прочетат корпоративните ви новини, ако са по-стари от 2 дни.
Постарайте се сайтът ви да бъде откриваем в търсачките. Помислете кои ключови думи биха написали клиентите ви, за да попаднат на вашия сайт, и интегрирайте тези думи в съдържанието си.
Вижте как сайтът ви може да се открие, когато в интернет се търсят имената на клиентите и партньорите ви. Свържете адреса си с търсенето на вашия тип услуги и продукти. Сложете в сайта си вашия най-популярен и харесван продукт. (Ако сте рекламна агенция, например, представете най-популярните си кампании и реклами.)
Предложете линкове към и от сайта си. Сложете поле, в което давате възможност на посетителите да добавят сайта ви в списъка ви с любими страници или да го направят начална страница.
Публикувайте препратки към други популярни сайтове. Те ще ви помогнат да покачите ранга на собствения си адрес.
Ако сте част от по-голяма мрежа фирми, уверете се, че сайтовете в групата ви са добре свързани и препращат един към друг без проблем.
Помислете за вграденото видео. Направете мобилна версия - интернет потреблението вече е предимно или само мобилно (смартфон, таблет). Вградете икони за директно споделяне във водещите социални мрежи (Facebook, LinkedIn).
Публикувайте видео, но не прекалено. Според някои специалисти мултимедията прави трудно откриването на съдържанието в Google, въпреки подобренията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.