Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Съвети за по-успешен маркетинг на Свети Валентин
През 2017 г. е добре в значителна степен да преосмислите стратегията си за маркетинг на "Свети Валентин". Това съветва в сайта на сп. Entrepreneir авторката Роуз Лийдъм.
По думите й в миналото рекламодателите са прекарвали повечето си време, създавайки рекламни кампании за "Свети Валентин", насочени към двойките. Но проучвания на нагласите в САЩ, например, сега отразяват важна промяна - над половината пълнолетни американци се определят като "необвързани", следователно кампаниите не трябва да изключват тези хора, а напротив. Те трябва да са насочени, ако е възможно, към всички на празника, не само към романтично обвързаните двойки.
"Свети Валентин" от години е голяма машина за пари и възможност за много от марките да се популяризират и да натрупат печалби. През 2016 г. в Щатите продажбите във връзка с празника са скочили до 19.5 млрд. долара. Хората празнуват, независимо дали в момента са обвързани.
Как още се променят нагласите във връзка с празника? Лийдъм съветва фирмите, освен да насочат усилията си и към хората без любовна връзка, да имат предвид, че все повече се правят и жестове към приятели на тази дата под формата на симпатични подаръци. Любовта на "Свети Валентин" все повече се разбира обширно, освен като любов между съпруг и съпруга или в двойка, също и като обич на майка към дъщеря, както и между добри приятели.
Мъжете обикновени харчат повече пари за този празника от жените. Но и двата пола най-често отделят определен бюджет да го отбележат.
Много хора планират да похарчат пари и за домашните си любимци на "Свети Валентин". През 2016 г. 19% от клиентите в САЩ са купували подаръци за кучетата, котките и другите видове свои любими домашни животни. Общо хората са похарчили за подаръци за животни в страната 681 млн. долара, сочи статистика, цитирана от авторката.
За разлика от Коледа и рождените дни, клиентите не планират чак толкова дълго какво ще правят и подаряват на празника. Така че е по-логично за маркетолозите да похарчат бюджетите си за по-къси кампании - от не повече от 1 месец, съветва още авторката. Най-важно е да се фокусират върху последните две седмици преди 14 февруари. Мнозина пазаруват за празника на любовта през февруари, не и през януари.
С всяка изминала година все повече стават и тези, които пазаруват за "Свети Валентин" чрез телефона си. Затова вероятно е добра идея фирмите да увеличат усилията си в областта на мобилния маркетинг. Освен това се купува и през десктоп компютри и таблети. Обикновено хората търсят ръчно изработени предмети, брандирани продукти, романтични и бляскави подаръци, цветя, предложения за резервации в ресторанти. Тези, пазаруващи чрез смартфоните си, най-често купуват бижута, годежни пръстени, подаръци в последната минута и продукти за вечеря.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.