Повече клиенти с по-малко пари - тази задача има поне три верни решения

Повече клиенти с по-малко пари - тази задача има поне три верни решения

Много от собствениците на нови фирми са натърпеливи да популяризират продуктите си и реагират, като разпределят повече от оперативния си бюджет за маркетинг. А когато видят, че  рекламните разходи започват да се покачват, е важно да анализират дали парите им се изразходват разумно.

В моята компания Amerisleep активно търсим начини за намаляване на маркетинговите разходи във всички наши съществуващи рекламни кампании, без да жертваме цялостната им ефективност. Като цяло правим това като спираме по-слабо реализиращите се инициативи, оптимизираме всички останали проекти и използваме маркетинговата автоматизация. По този начин постепенно увеличаваме възвръщаемостта, която получаваме от нашите маркетингови инвестиции.

Тук следват три стратегии, които и вие можете да използвате, за да продължавате да създавате връзки за продажби и да превръщате публиката в купуващи клиенти, докато намалявате общите си разходи за маркетинг. Ето какви са стратегиите: 

Продължавайте да финансирате каналите, които работят. 

Когато искаме бързо да ограничим разходите, се изкушаваме да спрем всички дейности за маркетинг и да действаме "на едро", докато не прегрупираме и не разберем каква структура за нов бюджет да създадем. Но когато става въпрос за маркетинг, намаляването на разходите в горната част на фунията може да има значителни последици за общите продажби.

Ето защо е от решаващо значение да идентифицирате най-изпитаните и доказани маркетингови канали и да се уверите, че винаги има достатъчно бюджет, за да ги поддържате. За да управлявате по-добре вашите разходи, прекъснете основните инвестиции в нови и експериментални канали. Това ще освободи повече време и пари, за да можете да продължите да провеждате вече печелившите си кампании.

След като възстановите фокуса си и подобрите общата си възвръщаемост на инвестициите, може отново да преосмислите експериментирането с нови маркетингови канали.

Освежавайте и оптимизирайте кампаниите си редовно. 

Намаляването на маркетинговите разходи обикновено означава подход на мащабиране. В същото време това не означава, че кликването на всеки отделен купувач ще има по-малко влияние. Когато спонсорирате по-малко на брой кампании, се уверете, че всяка от тях е доставена до подходящата аудитория, в точното време на "потребителското пътуване" към покупката. Това увеличава шансовете ви за превръщане на наблюдателите от аудиорията в клиенти, които плащат. Освен това намалява рекламните разходи.

Правете редовен одит на всички текущи ваши кампании, за да се уверите, че в тях се споменава правилната продуктова информация, че се посочват правилно съобщение и данни за контакт. Проверявайте дали всяка реклама се свързва с правилната насока за движение и дали "преживяването" след кликването на хората е ангажиращо и посреща всички техни очаквания. 

Използвайте стратегия за маркетингова автоматизация. 

Времето е пари и освен това то е ограничен ресурс. Когато служителите ви са ангажирани с интензивен труд, това има финансова и времева цена. 

За да им помогнете да увеличат работното си представяне и да ускорят темпото, с което довеждат проектите си докрай, използвайте маркетингова автоматизация. Така ще им спестите време, а може да ви спести и пари. В наши дни е много лесно и възможно да си позволим да насрочваме автоматично повтарящи се действия, да управляваме данни по лек начин и да поддържаме контакта с потребителите - чрез употреба на технологии, които подпомагат работната сила. 

Например, в момента може би инвестирате твърде много време в публикуването на връзки. Обмислете да инвестирате в автоматизиране на ангажираността с имейли до клиентите и използване на основани на действието и времето "спусъци". Ако служителите ви не отделят време за тези неща, те ще могат да работят върху други инициативи с висока степен на влияние, които машината не може да замести. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ