Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Повече клиенти с по-малко пари - тази задача има поне три верни решения

Повече клиенти с по-малко пари - тази задача има поне три верни решения
Много от собствениците на нови фирми са натърпеливи да популяризират продуктите си и реагират, като разпределят повече от оперативния си бюджет за маркетинг. А когато видят, че рекламните разходи започват да се покачват, е важно да анализират дали парите им се изразходват разумно.
В моята компания Amerisleep активно търсим начини за намаляване на маркетинговите разходи във всички наши съществуващи рекламни кампании, без да жертваме цялостната им ефективност. Като цяло правим това като спираме по-слабо реализиращите се инициативи, оптимизираме всички останали проекти и използваме маркетинговата автоматизация. По този начин постепенно увеличаваме възвръщаемостта, която получаваме от нашите маркетингови инвестиции.
Тук следват три стратегии, които и вие можете да използвате, за да продължавате да създавате връзки за продажби и да превръщате публиката в купуващи клиенти, докато намалявате общите си разходи за маркетинг. Ето какви са стратегиите:
Продължавайте да финансирате каналите, които работят.
Когато искаме бързо да ограничим разходите, се изкушаваме да спрем всички дейности за маркетинг и да действаме "на едро", докато не прегрупираме и не разберем каква структура за нов бюджет да създадем. Но когато става въпрос за маркетинг, намаляването на разходите в горната част на фунията може да има значителни последици за общите продажби.
Ето защо е от решаващо значение да идентифицирате най-изпитаните и доказани маркетингови канали и да се уверите, че винаги има достатъчно бюджет, за да ги поддържате. За да управлявате по-добре вашите разходи, прекъснете основните инвестиции в нови и експериментални канали. Това ще освободи повече време и пари, за да можете да продължите да провеждате вече печелившите си кампании.
След като възстановите фокуса си и подобрите общата си възвръщаемост на инвестициите, може отново да преосмислите експериментирането с нови маркетингови канали.
Освежавайте и оптимизирайте кампаниите си редовно.
Намаляването на маркетинговите разходи обикновено означава подход на мащабиране. В същото време това не означава, че кликването на всеки отделен купувач ще има по-малко влияние. Когато спонсорирате по-малко на брой кампании, се уверете, че всяка от тях е доставена до подходящата аудитория, в точното време на "потребителското пътуване" към покупката. Това увеличава шансовете ви за превръщане на наблюдателите от аудиорията в клиенти, които плащат. Освен това намалява рекламните разходи.
Правете редовен одит на всички текущи ваши кампании, за да се уверите, че в тях се споменава правилната продуктова информация, че се посочват правилно съобщение и данни за контакт. Проверявайте дали всяка реклама се свързва с правилната насока за движение и дали "преживяването" след кликването на хората е ангажиращо и посреща всички техни очаквания.
Използвайте стратегия за маркетингова автоматизация.
Времето е пари и освен това то е ограничен ресурс. Когато служителите ви са ангажирани с интензивен труд, това има финансова и времева цена.
За да им помогнете да увеличат работното си представяне и да ускорят темпото, с което довеждат проектите си докрай, използвайте маркетингова автоматизация. Така ще им спестите време, а може да ви спести и пари. В наши дни е много лесно и възможно да си позволим да насрочваме автоматично повтарящи се действия, да управляваме данни по лек начин и да поддържаме контакта с потребителите - чрез употреба на технологии, които подпомагат работната сила.
Например, в момента може би инвестирате твърде много време в публикуването на връзки. Обмислете да инвестирате в автоматизиране на ангажираността с имейли до клиентите и използване на основани на действието и времето "спусъци". Ако служителите ви не отделят време за тези неща, те ще могат да работят върху други инициативи с висока степен на влияние, които машината не може да замести.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|