Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|За по-добър маркетинг, дайте си почивка!
Местен жител в малко селце тръгва към гората и по пътя си вижда свой познат с измъчена физиономия и трион в ръка. Мъжът пита „Какво правиш?”, а този отсреща му отговаря с раздразнение „Не виждаш ли? Опитвам се да отсека това изсъхнало дърво!”.
„Изглеждаш много уморен”, отбелязва първият. „От колко време се мъчиш?” „От повече от 5 часа”, отговаря този с триона, „но няма как, това е тежка работа”. „А защо просто не си дадеш почивка за малко и не наточиш триона?”, пита първият.
„Нямам време да точа триона!”, отговаря другият нетърпеливо. „Много съм зает да режа!”
Когато става дума за работа, всички сме много заети, коментира Стивън Ковий в сайта на американската рекламна агенция 25-8 Marketing.
„Питам клиентите защо не пишат в блогове, не изготвят newsletter, не подновяват уеб-сайта си и не разработват маркетинг план… защо? Отговорът е винаги
честен и почти винаги еднакъв – много са заети. Те са твърде заети да работят в своя бизнес, за да работят за него.
Какво да направите с времето си, за да „подострите своя трион” и да станете ефективни по интелигентен начин? Стивън Ковий дава 4 предложения:
Предайте се и актуализирайте базата си данни. Ако ръководите бизнес, списъкът с данните на клиентите ви е най-важното нещо. Щом усъвършенствате системата си за управление на контактите (компютъризирана, с име, адрес, телефон, e-mail), ще работите много по-успешно и ще освежите впечатленията си за много хора.
Четете книги. Бъдете различни от "свръхзаетите" и отделете време за някоя добра специализирана книга. Ще се вдъхновите, може да ви хрумнат ползотворни за бизнеса идеи.
Организирайте веднъж месечно брейнсторминг в офиса. Проведете го в рамките на един час, някъде около обедната почивка. Забележка: Не забравяйте правило номер 1 на
брейнсторминга – нито една идея не се обсъжда по време на сесията.
Участвайте в семинари и работни групи. Така ще общувате с други специалисти от бранша и ще се развиете лично и професионално извън работния ви живот.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.