Повече продажби в 5 стъпки

Повече продажби в 5 стъпки

Аз съм фен на книгата на Тим Ферис "4-часовата работна седмица", както и на други книги за хакерството в живота. Така го нарича Тим – "хакерство". Названието се отнася до създаването на по-голяма производителност в инвестираното от човека работно време.

Всички искаме повече за по-малко. В света на продажбите настояваме за повече успех срещу по-малко работни часове. Първата стъпка, с която можем да разберем как да го постигаме, е като раздробим всеки получен резултат на съставните му компоненти. Наричам това "оптимизиране на силата на кривата". По същество, това е само начин да се разбере кои от нашите дейности имат най-голямо влияние върху създаването на идеален резултат.

Предлагам в няколко стъпки формула за постигане на по-голям търговски успех.

Ето каква е.

Стъпка 1Разделете плановете си за приходи на три категории: настоящ брой продажби, среден брой клиенти, с които се занимавате, големи продажби. След това за всяка от тях определете средното количество приходи, което ще създадете.

Стъпка 2Изчислете колко клиента имате, или ще имате за всяка от тези три категории. Тази стъпка е важна, защото не само проверява приходите, идващи от вас в компанията ви, но и определя количеството време, което е нужно, за да се поддържа всеки от тези клиенти.

Стъпка 3. Пресметнете общата приходна стойност на всяка от трите категории. Тя трябва да бъде равна на умножения брой на клиентите по преценения среден приход. Можете да се допитате до настоящата си книга с продажби, преглеждайки историята на покупките им и вашите прогнози. Другите неща ще трябва да се калкулират.

Стъпка 4Още математика. Пресметнете процента приходи от продажбите за всяка категория, която те представляват. Не е сложно. Просто добавете приходите към категориите от стъпка 3, за да получите общия резултат. След това разделете категориите поотделно на общото, за да определите процента продажби, които всяка категория представлява. Жокер: Ако добавите трите процента и стане равно на 100%, значи ви се е получило вярно.

Стъпка 5Проверка на интуицията. Пресметнете колко време прекарвате в момента за всяка от трите категории приходи.

Ако желаете по-добър резултат, трябва да определите дали имате правилните резултати с цел да получите най-голям принос към производството. С други думи, прекарвате ли правилното количество време в правилните категории на приходите? Ако процентът ваши проходи и процентът на времето ви съответстват, се движите в правилната посока.

Том Сиърси - автор, говорител и консултант продажби, в Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Италия разкри програмирано остаряване на смартфоните. Наказа с глоби за милиони два гиганта
5 алтернативи на триенето на приятел във Facebook
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
Немски съд не разреши да се разкрие колко струва пикник на Меркел и Буш
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?