Задача "Маркетингова стратегия"

Задача Маркетингова стратегия

Задача "Маркетингова стратегия"

Ползите от добре планираната маркетингова стратегия са многобройни.

Хората от бизнеса често разчитат само на интуицията си, когато вземат решения за него. Въпреки че това неформално знание е важно, то не може да предостави всички необходими факти за постигане на желания маркетингов резултат.

Маркетинговата стратегия ще ви помогне да дефинирате бизнес целите си и действията, необходими, за да ги постигнете. При задачата да разработите такава, може да подходите по следния начин

Ниво на сложност: Средно

Необходимо време: 2 часа

Действия:

  1. Опишете Изключителното предложение за продажба (от английски Unique Selling Proposition USP) на своята компания
  2. Определете своя целеви пазар
  3. Опишете предимствата на предлаганите от вас продукти или услуги
  4. Опишете как ще позиционирате своите продукти или услуги
  5. Дефинирайте маркетинг методите си. Дали ще използвате телевизионна реклама, интерент маркетинг, директен маркетинг, PR, или друг метод?

Съвети:

  • Изключителното предложение за продажба ви разграничава от всички останали на пазара. Не се опитвайте да разработите маркетинг стратегия без него.
  • Много е важно да заделите бюджет за разработване на вашия маркетинг план. Маркетингът е инвестиция.
  • Преглеждайте маркетинг плана поне веднъж на всяко тримесечие. Обмислете внимателно дали има някакви пропуски или грешки в него. Ако се налага, ревизирайте го.

Какво ви е нужно:

Тихо и спокойно място, където може да се концентрирате

По съвети на Harvard Business Review

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ