Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Задача "Маркетингова стратегия"
Ползите от добре планираната маркетингова стратегия са многобройни.
Хората от бизнеса често разчитат само на интуицията си, когато вземат решения за него. Въпреки че това неформално знание е важно, то не може да предостави всички необходими факти за постигане на желания маркетингов резултат.
Маркетинговата стратегия ще ви помогне да дефинирате бизнес целите си и действията, необходими, за да ги постигнете. При задачата да разработите такава, може да подходите по следния начин:
Ниво на сложност: Средно
Необходимо време: 2 часа
Действия:
- Опишете Изключителното предложение за продажба (от английски Unique Selling Proposition USP) на своята компания
- Определете своя целеви пазар
- Опишете предимствата на предлаганите от вас продукти или услуги
- Опишете как ще позиционирате своите продукти или услуги
- Дефинирайте маркетинг методите си. Дали ще използвате телевизионна реклама, интерент маркетинг, директен маркетинг, PR, или друг метод?
Съвети:
- Изключителното предложение за продажба ви разграничава от всички останали на пазара. Не се опитвайте да разработите маркетинг стратегия без него.
- Много е важно да заделите бюджет за разработване на вашия маркетинг план. Маркетингът е инвестиция.
- Преглеждайте маркетинг плана поне веднъж на всяко тримесечие. Обмислете внимателно дали има някакви пропуски или грешки в него. Ако се налага, ревизирайте го.
Какво ви е нужно:
Тихо и спокойно място, където може да се концентрирате.
По съвети на Harvard Business Review
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.