Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Завръщане към YouTube
Лошото съдържание в големия видеопортал YouTube през последната една година създаде тревоги за марките, които се показват в него.
Но все пак, сайтът днес представлява сериозен интерес за маркетинга и дори има завръщане към него, с повече рекламни кампании.
Това посочва в материал онлайн изданието за маркетинг Adweek.
"Топ брандове се завърнаха към платформата и тя сега е дори по-влиятелна от преди", пише то.
Какво се случи преди това? Данните са следните:
През второто тримесечие на 2017 година директното купуване на реклама в YouTube спадна с 26%, докато рекламодателите бяха разтревожени за онлайн контекста, в който се показват марките им (Brand safety). Но след това интересът отново се е засилил.
Нов анализ на компанията Pixability в САЩ показва, че дори при пика на опасенията, че някоя реклама на продукт или услуга може да тръгне около лошо, неетично, зловредно съдържание или в онлайн материал по теми табу, прегледите на видеоклипове в YouTube, публикувани от водещите 100 марки в канала, са се покачили с 29% през периода април/ май 2017 г. в сравнение със същия период на 2016 г. Средният брой прегледи през юли/ август пък се е повишил вече с 67%.
"Очевидно публиката е гладна за видео съдържание, собственост на брандовете", коментират авторите на анализа, озаглавен "Въпреки шума около безопасността на бранда (Brand safety), водещи рекламодатели се завърнаха в YouTube".
Проучването на Pixability показва също, че публиките все по-активно се анажират с брандираното съдържание в YouTube. Например, "харесванията" ("likes") на видеоклиповете от водещите 100 марки в YouTube са се покачили с 42% по време на второто полугодие на 2017 г. Водещите бранд канали в YouTube пък имат 39% покачване на абонатите.
Кои са водещите 100 марки в YouTube, с най-много публикации в сайта? Това са L’Oreal, IBM, Samsung, Johnnie Walker, Moet & Chandon, Xerox. Те имат най-голямо покачване на прегледите, показва докладът.
Изводът е, че "бъдещето на YouTube изглежда светло" за марките и компаниите, които използват YouTube, както и премиум видео. А дали е така, ще разберем до края на 2018 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.