Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трендовете в PPC рекламата, които не можете да игнорирате
В последното тримесечие на 2019-а Google пусна общо 18 обновления на платоформата си Google Ads – доста повече от четирите промени, които търсачката Bing направи на Microsoft Advertising за цялата година.
Независимо коя платформа използвате в комуникацията си в дигиталното простраство, разбирането и придържането към тенденциите е важно. Вижте какво е добре да не игнорирате по отношение на PPC (pay-per-click) рекламата според Питър Роузълър, президент на Small Business SEO.
Автоматизацията
Използването на машинното обучение и изкуствения интелект за автоматизирането на по-трудоемки задачи освобождава времето ви за друи задължения. Смята се, че до 2021 г. индустрията за автоматизация по света ще генерира приходи до 238 млрд. долара.
Дори и да не е нещо ново, PPC автоматизацията ще играе все по-важна роля в платената реклама и ще се използва за:
- Калкулиране на правилната стратегия за наддаване при поставени различни цели
- Задаване на по-ефективен залог за постигане на възможно най-много конверсии
- Спиране и анализ на реклами, които не се представят добре
- Създаване и оптимизиране на рекламно копи
- Генериране на автоматични доклади
Изкуственият интелект
Неговото използване ще завиши ефективността на кампаниите и е особено полезно за прогнозирането на честотата на кликовете (click-through rate) при бъдещи реклами. Така ще бъде възможно да се калкулира цялостното представяне и въздействие на комуникацията с потребителите.
Освен това колкото повече научава за поведението на аудиторията ви, толкова по-таргетирани реклами ще може да създава изкуственият интелект. Това не важи само за Bing и Google, а и за Amazon Ads.
Умното залагане
Този процес може да премахне всички предположения, които Google Ads прави. Системата с изкуствен интелект на Google автоматично оптимизира конверсиите за всеки търг. Щом отбележите в платформата каква е крайната цел на рекламата ви, умното залагане ще ви помогне да я осъществите в рамките на бюджета, с който разполагате.
Източник: Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.