Три стъпки към качественото съдържание

Три стъпки към качественото съдържание

Когато става дума за съдържание, може да си мислите, че знаете всичко по темата. Има редица обучения и бързи препоръки, но всъщност винаги има още какво да се научи.

Маркетингът зависи от съдържанието. То обаче невинаги е успешно. Една от причините за това са методите на създаването му. Как да подобрим качеството, веднъж щом определим крайната цел? Питър Рослър споделя своите съвети за изданието Inc.

Изберете тема

Качествената тема ще ви помогне да постигнете целта. Тя трябва да е свързана с интересите на аудиторията. Може да е актуална тема, която набира популярност или пък да се отнася до често задавани потребителски въпроси.

Щом решите за какво искате да пишете, трябва да проучите темата и да структурирате идеята.

Създайте рамка на съдържанието

След като знаете какъв тип съдържание ще пишете и каква информация ще включите, трябва да очертаете идеите.

Няма правилен начин за организиране на съдържание, затова заложете на удобното за вас. Идеята тук е да обособите основните насоки, които ще ви водят към писането на текста.

Започнете писането

Това е лесната част. Работили сте достатъчно усилено по планирането на цялото съдържание и сега е време да реализирате идеите си. Не е нужно да пишете подредено – вече сте очертали основната рамка и можете да скачате от една секция в друга, ако искате. Важното обаче е да сте сигурни, че накрая всяко изречение допринася за образуването на цялостния текст и няма нищо излишно.

Съдържание, което генерира резултати

Това е предизвикателството пред всеки маркетинг текст. Изброените препоръки ще ви помогнат в минимизирането на проблемите и в доближаването на желаните резултати от един създаден текст.

Питър Рослър, президент на Small Business SEO, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ