Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уеб роботът - пръв помощник за дигиталните маркетингови кампании
За няколко години дигиталния маркетинг рязко еволюира. Вече не става въпрос за използване на правилните ключови думи и редовно публикуване на качествено съдържание. Много нови елементи като потребителско изживяване, локално SEO, техническо SEO и други вече играят роля за цялостния ви маркетингов успех. Инструменти като лог анализатори и роботи за уебсайтове вече са необходими, за да поддържате предимство пред конкуренцията.
Какво представляват уеб роботът? Това е инструмент, който събира съдържание онлайн, за да изгради база данни за допълнителен анализ. Те анализират хаштагове и ключови думи, индексират URL адресите и съдържанието, проверяват дали връзките са актуализирани, класират страниците и др. Можете да използвате събраните данни за няколко цели.
Намиране на потенциални клиенти
Имате ли B2B компания, която помага на други фирми да създават качествено съдържание? Ако е така, трябва да знаете кога други компании искат да наемат автори на съдържание, за да можете да се свържете с тях. Можете да намерите тази информация на сайтове за намиране на работа, LinkedIn и др. Помислете колко време ще ви отнеме, за да намерите сайтове ръчно и да съберете ценните данни и общото количество стрес, с който ще се сблъскате. Данните могат да бъдат достъпни по-рано и във формат, който можете лесно да използвате и разбирате с уеб роботите.
Анализ на конкурентите
Уеб роботите са особено полезни при събирането на информация за вашата конкуренция. Опитът за събиране на данни за конкуренти, като ръчно ценообразуване, отнема много време, особено ако имате няколко от тях. Вашите екипи за разработка, продажби и маркетинг могат да получат значителни предимства с уеб роботите. Това ще ви предостави възможности да прегледате какво работи за вашата конкуренция и какво не, така че можете да приложите тези уроци към собствените си усилия.
Бъдете в крак с тенденциите
Осигуряването на най-новата информация ви дава значително предимство пред конкуренцията. Когато получите достъп до най-новите тенденции, ще знаете от какво се нуждаят съществуващите ви клиенти и към какви нови сегменти трябва да се насочите. Използването на уеб роботите прави процеса бърз и лесен, като те събират информацията и я правят достъпна за вас на едно място.
Отзиви за марка и конкуренти
Когато се стигне до това, повечето клиенти няма да ви дадат подробна обратна връзка. Дори когато го правят, това може да не предлага голяма стойност. Можете да събирате отзиви, публикации и коментари във външни форуми и уебсайтове с уеб роботи. Можете също да събирате отзиви за вашата конкуренция. Най-добрата част от използването на уеб роботите за тази цел е, че получавате автентична обратна връзка. Това е ценна информация за вашия продуктов и маркетингов екип. Ще разберете какво работи за вас и за конкуренцията.
Уеб роботите могат да бъдат съществена част от вашия дигитален маркетингов план. Ако не сте ги използвали в миналото, сега е подходящ момент да ги изпробвате за вашия бизнес.
Източник: Питър Рослер за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.