Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стратегията 70/20/10
Разказите и сюжетите, които Pepsi вгражда в маркетинг кампаниите си, винаги оставят отпечатък на позитивизъм в съзнанието на потребителите. Вече повече от 70 години брандът комуникира, вълнува и се утвърждава на пазара на безалкохолните напитки като лидер. Ето част от стъпките, с които го постига, анализирани от автора и маркетолог Никлас Гоке за Medium.com.
Маркетинг екосистеми
Компании като Pepsi имат много продукти и суббрандове с отлични маркетинг кампании в портфолиото си. Големите мултинационални марки наводняват медиите с реки от съдържание всяка година. Агенциите и инфлуенсърите се обединяват, за да създават промо материали във всякакви форми, кратки видеа, инфографики, илюстрации, статии, мобилни приложения и т.н.
Ясно бранд послание
В маркетинга не става дума само за множеството формати, а и за посланията, които предавате чрез тях.
„Pepsi винаги е бил бранд, свързван с удоволствието, от барбекюта, през бейзболни игри, до хапване със семейство и приятели. Знаем, че нашите най-лоялни потребители приемат това удоволствие до голяма степен“, споделя вицепрезидентът „Маркетинг“ на PepsiCo.
Маркетинг материалите на бранда обединяват едно прецизно бранд послание: На аудиторията на Pepsi ѝ харесва да релаксира и да се забавлява.
Маркетинг стратегията 70/20/10
„Подходът ни 70/20/10 означава, че знаем как да харчим за медии и да постигаме ефективност, която може да отключи около 20-30% от средствата, които могат да са много по-експериментални. Ще вземем 70% от това, което получаваме от 100%, защото действаме много премерено“, казва вицепрезидентът на аналитичния отдел на PepsiCo., Тим Уорнър.
Красотата на 70/20/10 е в чистата оптимизация на маркетинг бюджета и фокуса. 70% от съдържанието ви носи традиционните приходи. Знаете какво работи и се фокусирате над него през повечето време. Следващите 20% са свързани с обичайната част от стратегията, а последните 10% са за новите идеи. Тази концепция е ефективна за големите корпорации, но може да помогне и за създаването на по-маки кампании.
Десетилетия след създаването си Pepsi продължава да се асоциира с прецизност и качество по отношение на рекламните си кампании, което го нарежда сред топ 20 на корпорациите с най-големи приходи, влияние и пазарен дял в глобален мащаб.
Вижте и един от първите спотове на Pepsi!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.