Уроци за живота от един рекламист

Рекламата носи добавена стойност на продукта, като променя нашето възприятие, а не самия продукт. Рори Съдърланд отправя смелото твърдение, че промяната във възприеманата стойност може да е също толкова удовлетворяваща, колкото това, което смятаме за „реална“ стойност.

И заключението му има интересни последици за начина, по който гледаме на живота. Ето какво още разказва Съдърланд в своя TED лекция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?
Времето: Жълт код за силни валежи и гръмотевични бури в 9 области