Уроци за живота от един рекламист

Рекламата носи добавена стойност на продукта, като променя нашето възприятие, а не самия продукт. Рори Съдърланд отправя смелото твърдение, че промяната във възприеманата стойност може да е също толкова удовлетворяваща, колкото това, което смятаме за „реална“ стойност.

И заключението му има интересни последици за начина, по който гледаме на живота. Ето какво още разказва Съдърланд в своя TED лекция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен