Уроци за живота от един рекламист


Рекламата носи добавена стойност на продукта, като променя нашето възприятие, а не самия продукт. Рори Съдърланд отправя смелото твърдение, че промяната във възприеманата стойност може да е също толкова удовлетворяваща, колкото това, което смятаме за „реална“ стойност.

И заключението му има интересни последици за начина, по който гледаме на живота. Ето какво още разказва Съдърланд в своя TED лекция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Четири станаха жертвите на наводненията в района на "Елените"
Министър Иванов и Бойко Борисов ще инспектират новопостроения участък от АМ "Хемус"
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
На днешната дата, 5 октомври. Международен ден на учителя
Наложената от Тръмп такса от 100 000 долара за виза Н-1В беше оспорена в съда
Страдате ли от кариерна дисморфия?