Успешна маркетинг агенция от нулата

 Успешна маркетинг агенция от нулата

Успешна маркетинг агенция от нулата

Откакто започнах да се занимавам с маркетинговата индустрия през 2018 г., създадох успешна маркетинг агенция, която увеличи ръста си до шестцифрени числа. Невинаги беше лесно и имаше много препятствия по пътя, пише Айдън Соуа за Entrepreneur. Той споделя няколко съвета от професионалния си път.

Усвоете генерирането на лийдове

Намирането на начин за генериране на потенциални клиенти трябва да бъде приоритет номер едно при стартирането на малък бизнес. Дори ако услугата ви не е перфектна, е необходимо да получите реална обратна връзка от клиентите, за да я усъвършенствате. Трябва да намерите източник на постоянното генериране на потенциални клиенти, като например имейл маркетинг и маркетинг в социалните мрежи.

Следете данъците

Като собственик на бизнес е изключително важно да отделяте пари за данъци. Последното нещо, което искате, е данъчните власти да чукат на вратата ви. Важно е да проследявате всеки разход и доход, веднага щом има промяна. Когато за първи път започнах бизнеса си, пренебрегвах всичките си разходи и приходи за първите три тримесечия, така че трябваше да прекарам три седмици само в преглед на данъците си в края на годината, за да се уверя, че всичко е правилно. Това беше един от най-стресиращите периоди.

Систематизирайте всичко

Като стартиращ предприемач, трябваше да съм много неща. Трябваше да бъда счетоводител, поддръжка на клиенти, мениджър по снабдяването и продавач. Изключително важно е да документирате всичко, което правите. Много предприемачи попадат в капана да създадат друга работа за себе си. През първата година от моя бизнес се борех, тъй като беше пълен хаос. Събуждах се в произволен момент, изпращах съобщения във Facebook и се надявах да създам бизнес.

Започнах наистина да виждам растеж едва когато започнах да създавам системи около всичко, което правя. Разбрах, че ако изпратя определен брой имейли, получавам определен брой срещи, което води до определен брой продажби. Разбрах какво да кажа на клиентите, колко често да комуникирам и как да направя контакт с клиентите.

Отделянето на време за систематизиране може да бъде много работа, но в крайна сметка е необходимо, ако искате да преминете отвъд ролята на „фрийлансър“ до „главен изпълнителен директор“.

Създайте бранд

Друг капан, на който много предприемачи попадат, е, че не успяват да създадат марка около себе си. Те стават обсебени от простото придобиване на още един клиент. В резултат на това мнозина не могат да продадат бизнеса си и остават в капана му. Трябва да разберете какво искате да представлява вашият бизнес и да го покажете онлайн в социалните ви мрежи, както и да създадете отразяване в пресата за себе си. Ако не демонстрирате кой сте онлайн, просто ще се превърната в поредната стока за клиентите.

Брандирането на себе си помага настоящите клиенти да останат с вас по-дълго. Освен това, когато искате да излезете от бизнеса, това ще ви помогне да привлечете нови инвеститори.

По материал на Айдън Соуа за Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ