Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В България предстои рекорден ръст на мобилните летни продажби
Сезонността в маркетинг кампаниите не е зависима само от промоции и разпродажби, но също така и от устройствата, през които потребителите пазаруват. Проучване на технологичната компания RTB House сочи, че у нас пазаруването през телефони и таблети през юли и август нараства с 50% над средните нива през останалата част от годината.
Откакто мобилните телефони са част от ежедневието, делът на продажбите през компютър постоянно спада. Според последния глобален доклад за онлайн приходите от продажби на PWC (Internet Advertising Revenue Report), оборотът на дигиталните реклами стига 72,5млрд. долара през 2016-а. Приходът е с 22% по-висок от този през 2015-а и за първи път в историята мобилната реклама съставлява повече от половината от този бюджет – 36,6 милиарда.
Най-големите скокове в този тренд се случват през летните месеци, когато потреблението на мобилни устройства се покачва. Данните на RTB House от 1000 кампании на 40 пазара в Европа, Латинска Америка, Азия, Близкия Изток и Африка отчитат ръст на мобилните конверсии между 27% и 36% над средните за годината. 28% през юли и 30% през август от всички онлайн продажби се случват през мобилни устройства.
В България резултатите са значително завишени. През юли и август конверсиите са съответно 60% и 58% по-високи от средните за годината, а мобилните телефони и таблетите съставляват 44% от всички продажби през юли и 41% през август.
Мениджърът за България и Румъния на RTB House Каталин Емилиан подчертава, че маркетинг специалистите трябва да са наясно не само със сезонността в продажбите, но и с вида екран, на който се появява рекламата, както и със стоките, които потребителите търсят когато са в летни ваканции на открито. „С правилните ретаргетинг инструменти можем бързо да реагираме на промяната в поведението на потребителите и да насочим правилните послания, персонализирани оферти и визии към всеки наш клиент“.
„Мобилното лято“ повлиява на много по-продължителни ръстове в мобилния маркетинг като цяло. На глобалните пазари в първите 5 месеца на миналата година мобилните конверсии са били едва 19% от общия брой, а в същия период през 2017-а RTB House отчитат над 28% - повече от 50% ръст! Затова и прогнозата в горещите месеци е за нов скок.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.