Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В обувките на потребителя
Брандирането е сложно. Включва лого, цветове, дизайн, вземане на решения, поемане на отговорност и редица други неща. Зависи и от гледната точка – създаването на успешен бранд не е само в организирането на логото и уебсайта ви – то се състои в това как карате хората да се чувстват относно бизнеса ви. Често се случва предприемачите да не обръщат внимание именно на това, а решението може да е много просто.
Ако брандът ви има проблем, може би няма нужда от ново лого, а да си зададете въпроса:
Какво е чувството някой да бъде мой потребител?
Обикновено потребителят е този, който определя бранда ви, затова е добре да се фокусирате върху неговото изживяване. Помислете как той взаимодейства с компанията ви. Какво го удовлетворява в тези моменти, а какво – не? Например, ако един потребител прекара 25 минути, чакайки да промени датата за полета си, защото се отменили предишната такава, това е лошо изживяване.
Може би най-важното компанията ви да дава обещания, които е в състояние да изпълни след това. Всеки път, когато обещавате нещо, заявявате кои сте вие и какво може да очаква потребителят ви. Когато не оправдаете очакванията, печелите недоволство.
Скоро Facebook представи новото си лого, но въпреки това, нищо в идентичността на корпорацията не се промени. Стратегията, компанията, хората, нищо от това не зависи само от възприятията на едно лого.
Невинаги е нужно да ребрандирате бизнеса си, освен това може би не се нуждаете от нова визия, а да откриете начина да направите потребителите по-щастливи.
Логото е само един от начините да помогнете на хората да си припомнят кои сте вие и с какво сте ги спечелили, но да бъдете в час за това от какво се вълнуват и променят ли нагласите си спрямо вас е в същината на брандирането и изграждането на стабилна потребителска база. Е, какво чувстват вашите потребители?
По материал на Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.