В обувките на потребителя

В обувките на потребителя

Брандирането е сложно. Включва лого, цветове, дизайн, вземане на решения, поемане на отговорност и редица други неща. Зависи и от гледната точка – създаването на успешен бранд не е само в организирането на логото и уебсайта ви – то се състои в това как карате хората да се чувстват относно бизнеса ви. Често се случва предприемачите да не обръщат внимание именно на това, а решението може да е много просто.

Ако брандът ви има проблем, може би няма нужда от ново лого, а да си зададете въпроса:

Какво е чувството някой да бъде мой потребител?

Обикновено потребителят е този, който определя бранда ви, затова е добре да се фокусирате върху неговото изживяване. Помислете как той взаимодейства с компанията ви. Какво го удовлетворява в тези моменти, а какво – не? Например, ако един потребител прекара 25 минути, чакайки да промени датата за полета си, защото се отменили предишната такава, това е лошо изживяване.

Може би най-важното компанията ви да дава обещания, които е в състояние да изпълни след това. Всеки път, когато обещавате нещо, заявявате кои сте вие и какво може да очаква потребителят ви. Когато не оправдаете очакванията, печелите недоволство.

Скоро Facebook представи новото си лого, но въпреки това, нищо в идентичността на корпорацията не се промени. Стратегията, компанията, хората, нищо от това не зависи само от възприятията на едно лого.

Невинаги е нужно да ребрандирате бизнеса си, освен това може би не се нуждаете от нова визия, а да откриете начина да направите потребителите по-щастливи.

Логото е само един от начините да помогнете на хората да си припомнят кои сте вие и с какво сте ги спечелили, но да бъдете в час за това от какво се вълнуват и променят ли нагласите си спрямо вас е в същината на брандирането и изграждането на стабилна потребителска база. Е, какво чувстват вашите потребители?

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ