Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В океана от конкуренция
Независимо от продуктите или услугите, които предлагате, или индустрията, в която оперирате, рано или късно ще се сблъскате с компаниите, които предлагат нещо сходно на вашето. Тогава как да изпъкнете сред тях? Много от конкурентите ви вероятно се позиционират като „най-добрите“, но това не им гарантира, че ще продават добре.
Нестихващата конкуренция затруднява това да докажете своята уникалност. Ако много искате да се отличите, ще трябва да заемете такава позиция, която никой да не може да ви отмъкне. Ето какво да направите.
Признайте на конкурентите ви какво правят добре
Някои предприемачи искат да утвърдят себе си като предлагащи нещо уникално, без заместител на пазара. Ако приложите този подход, може да има сериозни последствия за успеха на бизнеса ви.
За да позиционирате компанията си по подходящ начин, трябва да признаете на конкурентите си, че правят нещо, и то че го правят добре. Игнорирането не ги кара да изчезнат, но ако знаете какво предлагат и какво от предлаганото се харесва на потребителите, можете по-добре да изградите своята собствена стратегия, за да откриете правилната позиция за бранда си.
Определете какво вие правите добре
Сега е време да определите вашите собствени силни страни. Да разберете какво правите добре, в сравнение с това, което конкурентите ви правят добре, позволява лесно да разграничите организацията си от тях.
Погледнете внимателно с какво се отличавате, отвъд това просто „да сте най-добрите“, за да определите ключовите области, в които имате сериозен напредък, спрямо другите от бранша.
Обърнете внимание на целевия пазар
Когато позиционирате бизнеса си според конкуренцията, трябва да го направите по такъв начин, че да грабнете вниманието на аудиторията си. Това означава да стесните фокуса си до точния пазар, до който се опитвате да достигнете.
Опитът да се харесате на прекалено много клиенти може да провали посланията ви. Така вместо да се отличите, може да бъдете забравени.
Определете какво включват таргет аудиториите ви, както и кои е възможно да са аудиториите на конкурентите ви. Да знаете до кой се опитват да достигнат те също може да ви помогне да се отличите.
Приоритизирайте нещата, от които аудиторията ви се нуждае най-много
Последната стъпка в позиционирането ви е да погледнете как това, което правите най-добре (точка 2), се свързва с потребностите на аудиторията ви. Ако тези две неща се припокрият, имате възможност да позиционирате бизнеса си по още по-смислен начин.
Ще има нужда да използвате и информация на конкурентите, за да откриете своята ниша. Кои са дупките, които те оставят празни и вие можете да се вместите? Какви ползи те не могат да донесат на целевата аудитория, за разлика от вас?
За финал
Не е нужно просто да заявите, че сте най-добрите. Позицията ви трябва да се променя, спрямо конкурентите. Важно е постоянно да преоценявате и тях самите и това доколко удовлетворяват потребностите на таргет групите. А щом определите какво можете да дадете и вие самите, можете да прецизирате посланията си така, че да намерите наистина уникална позиция и да изпъкнете.
Соломон Тимъти за Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.