Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Не сте първи, но сте по-добри от тях!
Когато имате нишов продукт – нещо, което позиционира уникално стойностно предложение на потребителя – може да се окаже трудно да разберете кое е вашето място на фона на конкурентите и да продавате на таргет аудиторията си. Кой е най-добрият начин да спечелите на един нишов пазар?
Внимателно оценете конкуренция
Въпреки че вероятно вече сте разгледали достъпните им ресурси и сте установили кои са основните ви конкуренти, няма да научите достатъчно, освен ако не се задълбочите. Създайте подробен анализ на конкуренцията, обърнете внимание на предлаганите от тях продукти и услуги, цените, позиционирането, комуникацията с таргет аудитории, използваните канали и реуптацията им. Не забравяйте да разгледате и поведението им извън онлайн пространството, за да оцените максимално обективно позициите им.
Определете основните си предимства
След като набавите информация за конкурентите си, е време да я използвате във ваша полза. Определете какво ви прави по-добри спрямо тях и какво правите различно, както никой друг. „Предимството ви може да е по-добрата цена, повече наука зад формулата на продукта ви или повече обратна връзка от клиенти, но трябва да знаете с какво изпъквате“, обяснява Анджело ди Симоне, основател на Nuovaluce Beauty.
Наблегнете на силните страни
След като установите конкурентните си предимства, продължете към маркетинга. Уверете се, че потенциалните ви потребители знаят какво ще получат, купувайки си точно вашия продукт, пред това какво ще им дадат конкурентите. С рекламна комуникация обяснете на хората защо да купят от вас, с какво се отличава продуктът ви, по-евтин ли е, или пък по-скъп, но много по-качествен? Акцентирайте над това как вашият продукт се справя по-добре от всеки друг във вашата сфера.
Просто защото се смята за много предизвикателно да позиционирате продукта си на един нишов пазар, не означава, че трябва да бъде пречка за вас. Тези съвети ще ви помогнат да доминирате над конкуренцията и да се класирате добре във вашата категория.
Дженифър Спенсър, главен изпълнителен директор на Energent Media, за Entrepreneur.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.