Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Време ли е за ребрандиране: Част 2
Разработката на бранда е в основата на идентичността на бизнеса ви, сбор от всички ценности, идели, характеристики на компанията ви. Понякога обаче и най-обичаните брандове преминават през кризи, поддават се на последиците от остаряването им или не успяват да се впишат в стандартите на аудиторията така, както са го правили преди.
В тези случай един добър вариант е ребрандирането, съветва Джейсън Демерс в своя статия за Medium.com.
Кога е време за ребрандиране? В първата част на материала стана ясно, че поводи за това могат да са таргетирането на нова демография от страна на бранда ви, заплахата от новопоявил се конкурент на сходен с вашия пазар, както и промяната в мисията или ценностите на компанията. Какво още може да сложи началото на един толкова смел ход?
Имиджът ви е остарял
Може да се нуждаете от ребранд, защото имиджът ви е остарял. Тенденциите в дизайна се променят бързо и в рамките на десетилетие или две шрифтовете, цветовете, формите и стиловете, които сега изглеждат страхотно, може да не са толкова привлекателни за потребителите утре.
Необходима е актуализация, която не означава непременно смяна на визията изцяло. Достатъчно е да бъде осъвременена спрямо настоящите вкусове.
Брандът ви е "счупен"
Възможно е брандът ви поначало да е изграден зле заради прибързаност или агенция, която не е вложила достатъчно в детайлите, както и в резултат на неопитен служител в екипа ви. Тук ребрандирането дава възможност да сложите „ново начало“ на бранда.
Когато установите, че е време за ребранд, има и няколко стъпки, които не трябва да пропускате в процеса – да определите целите си, да работите с професионалисти, както и проактивно да съобщите на потребителите за промяната, за да са наясно с новия ви бранд.
Джейсън Демерс за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.