Време ли е за ребрандиране: Част 2

Време ли е за ребрандиране: Част 2

Разработката на бранда е в основата на идентичността на бизнеса ви, сбор от всички ценности, идели, характеристики на компанията ви. Понякога обаче и най-обичаните брандове преминават през кризи, поддават се на последиците от остаряването им или не успяват да се впишат в стандартите на аудиторията така, както са го правили преди.

В тези случай един добър вариант е ребрандирането, съветва Джейсън Демерс в своя статия за Medium.com.

Кога е време за ребрандиране? В първата част на материала стана ясно, че поводи за това могат да са таргетирането на нова демография от страна на бранда ви, заплахата от новопоявил се конкурент на сходен с вашия пазар, както и промяната в мисията или ценностите на компанията. Какво още може да сложи началото на един толкова смел ход?

Имиджът ви е остарял

Може да се нуждаете от ребранд, защото имиджът ви е остарял. Тенденциите в дизайна се променят бързо и в рамките на десетилетие или две шрифтовете, цветовете, формите и стиловете, които сега изглеждат страхотно, може да не са толкова привлекателни за потребителите утре.

Необходима е актуализация, която не означава непременно смяна на визията изцяло. Достатъчно е да бъде осъвременена спрямо настоящите вкусове.

Брандът ви е "счупен"

Възможно е брандът ви поначало да е изграден зле заради прибързаност или агенция, която не е вложила достатъчно в детайлите, както и в резултат на неопитен служител в екипа ви. Тук ребрандирането дава възможност да сложите „ново начало“ на бранда.

Когато установите, че е време за ребранд, има и няколко стъпки, които не трябва да пропускате в процеса – да определите целите си, да работите с професионалисти, както и проактивно да съобщите на потребителите за промяната, за да са наясно с новия ви бранд.

Джейсън Демерс за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ