Въздействаща кампания дава отговори на въпроси за синдрома на Даун

Въздействаща кампания дава отговори на въпроси за синдрома на Даун

Могат ли хората със синдром на Даун да участват в спортни игри? Може ли човек със синдрома на Даун да работи във фирма? Може ли да има дете? 

Силна нова информационна кампания от Канада отговаря на тези и редица други въпроси чрез видеоклипове. В клиповете дават отговор млади пациенти с това състояние. Те обясняват правилно отговорите на най-често писаните в Google въпроси, свързани с него. 

Клиповете са 40 на брой, посочва Adweek. Серията им е озаглавена "Down Syndrome Answers" и покрива всичко - от човешки поднесена информация за физическото и интелектуално развитие на пациентите с Даун, до очакването за продължителност на живота им и причините за пораждане на синдрома. 

Клиповете обясняват например, че хората с Даун могат да карат колелета, да четат, да играят различни спортове, да имат работа, да готвят, да шофират и редица други неща. Въпреки че някои от тези занимания в някои случаи отнемат дълго време да бъдат научени. 

Кампанията е изработена по поръчка на канадската неправителствена организация Down Syndrome Society от рекламна агенция FCB Canada.

В Канада едно на всеки 781 деца се ражда с този вид геномна мутация. В САЩ - едно на 691. 

Ето и част от клиповете.

 

 

 

 

 

 

Продължава на страница 2. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2