Зловеща реклама припомня за опасната страна на социалните мрежи

Рекламна агенция Y&R Мексико създаде тази запомняща се видео реклама, с която успява да привлече международното внимание към проблем, засягащ всички страни. 

Клипът е изработен за мобилния оператор Movistar и се казва “Love Story”. Започва с романтична история за момиче и момче на училищна възраст, които се харесват и си уговарят среща, но завършва смущаващо за зрителя и изтрива усмивката от лицето му. 

Видеото припомня, че в социалните мрежи съществуват над 150 милиона фалшиви профила на хора, които се представят като едни, а всъщност са съвсем други. Това е опасно за децата. 

За да подтушат шокиращия ефект в края, сценаристите са избрали да покажат, че срещата в крайна сметка се осъщестява между двама мъже с фалшиви профили (а не между един такъв и дете). 

От Adweek отбелязват, че неслучайно видеото от 3 минути е било гледано от публикуването му насам близо 10 милиона пъти - защото успява да докосне налюдателя по-дълбоко, в по-лично пространство, в сравнение със стандартните реклами, провокиращи силни емоции и страх. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен