Зловеща реклама припомня за опасната страна на социалните мрежи


Рекламна агенция Y&R Мексико създаде тази запомняща се видео реклама, с която успява да привлече международното внимание към проблем, засягащ всички страни. 

Клипът е изработен за мобилния оператор Movistar и се казва “Love Story”. Започва с романтична история за момиче и момче на училищна възраст, които се харесват и си уговарят среща, но завършва смущаващо за зрителя и изтрива усмивката от лицето му. 

Видеото припомня, че в социалните мрежи съществуват над 150 милиона фалшиви профила на хора, които се представят като едни, а всъщност са съвсем други. Това е опасно за децата. 

За да подтушат шокиращия ефект в края, сценаристите са избрали да покажат, че срещата в крайна сметка се осъщестява между двама мъже с фалшиви профили (а не между един такъв и дете). 

От Adweek отбелязват, че неслучайно видеото от 3 минути е било гледано от публикуването му насам близо 10 милиона пъти - защото успява да докосне налюдателя по-дълбоко, в по-лично пространство, в сравнение със стандартните реклами, провокиращи силни емоции и страх. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Пентагонът добавя Grok на Илон Мъск към арсенала си от инструменти за изкуствен интелект
Как философията може да помогне в борбата с бърнаута
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.
Цитат на деня
Водещите централни банки осъществиха най-голямото разхлабване на паричната политика от 2008 г. насам
Властите в Белград се отказаха от празненствата за Нова година
Активистка група твърди, че е извлякла 86 милиона музикални файла от Spotify