Три чаши кафе на ден носят дълголетие, сочи проучване

Политика за бисквитки

Всеизвестно е, че ако се стремят към дълголетие, хората трябва да се хранят здравословно и балансирано и да поддържат редовна физическа активност. Мащабно китайско проучване показва, че ако иска да избегне ненавременна смърт, човек всекидневно трябва да пие определено количество кафе, пише в. "Дейли експрес".

 

Въз основа на резултатите от анализ на 21 изследвания, обхванали над 10 млн. души, авторите на настоящото проучване от университета на Чжънчжоу, Китай, са стигнали до извода, че редовната консумация на кафе намалява риска от преждевременна смърт. Изследователите са установили, че за хората, които рядко пият кафе, както и за тези, които се въздържат от ободрителната напитка, рискът да се споминат по-рано е с 13% по-висок, отколкото за останалите.

За максимална полза от кафето обаче трябва да се пият по три чаши всеки ден, отбелязват китайските специалисти. "Умерената консумация на кафе трябва да залегне в здравословното хранене и начина на живот на хората", пишат авторите на изследването.

Предишни проучвания свързват умерената консумация на богатото на антиоксиданти кафе с понижен риск от тинитус (шум в ушите) и деменция, припомня изданието.

 

Ключови думи

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Нова Зеландия оттегли подкрепата си за президента на ФИФА Джани Инфантино
Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
Британската петролна и газова компания BP се завръща за работа във Венецуела
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
САЩ завършиха успешно първите ключови тестове за противоракетната система „Златен купол“
Защо Ричард Брансън съветва срещу копирането на неговата сутрешна рутина?
Пет стратегии за продажби, които ще ви помогнат да постигнете целите си за растеж
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Бившият главнокомандващ на украинската армия не вижда перспектива Украйна да се присъедини към НАТО
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя
Франция ще строи шест нови АЕЦ
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Защо хората напускат работа? Всичко опира до четири думи
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
Forbes: Урсула фон дер Лайен е най-влиятелната дама в света
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
С решение на борда: Центърът „Кенеди“ във Вашингтон си връща името на Тръмп
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Великобритания намалява директната помощ за страните от Африка с повече от 40%
След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Прехвърлиха 1,8 млн. куб. м вода от Дунав към езерото „Сребърна“, обстановката остава сложна
Ирак може да напусне ОПЕК заради спор за квотите за добив на петрол
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Куба отбелязва 100 години от рождението на Кастро на фона на тежка криза
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
ВСС дава над 103 000 евро за наем на зала за изборите на нови членове на кадровата структура