Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|O, миг, поспри, ти си тъй прекрасен!
"Новото Mondeo е най-технологичният модел на Ford, представян някога в Европа - заяви Улрих Кьостерс, директор автомобили във Ford-Европа. - Технологии като асистентa за превенция на сблъсъци и засичане на пешеходци осигуряват безопасност и сигурност за водачите в натоварения трафик."
Асистент за превенция на сблъсъци и засичане на пешеходци - новата технология може да засича хора на пътя или в близост до него отпред. Системата забелязва внезапно пресичащите пътя пред автомобила и при възможност за сблъсък автоматично задейства спирачките, ако водачът не реагира на предупреждението.
Изцяло новото Mondeo задейства спирачките, за да смекчи или предотврати сблъсък с автомобил отпред. Системата за активно спиране в града работи при скорост до 40 км/ч. При по-висока скорост новият асистент за превенция на сблъсъци използва технология с радари и камера, която му позволява да сканира пътя отпред и автоматично да задейства спирачките до крайна степен, за да помогне на водача да смекчи или предотврати сблъсък с предния автомобил.
Бензиновите двигатели на Mondeo включват 1,5-литровия EcoBoost и 2,0-литровия EcoBoost, както и икономичния и изненадващо мощен 1,0-литров EcoBoost - провъзгласен за световен двигател на годината за безпрецедентен трети пореден път.
Новото Mondeo предлага също и 2,0-литров дизелов TDCi двигател с двоен последователен турбокомпресор и 210 к.с., 450 Нм въртящ момент. Ще е наличен и модел с ECOnetic технология, задвижван от 1,6-литров дизелов двигател с водещи в класа СО2 емисии от 94 г/км и 2,0-литров дизелов TDCi със 150 или 180 к.с.
За първи път Mondeo се предлага и с 4х4 задвижване.
За първи път в индустрията е използвана хидроформирана високоякостна стомана за производството на А- и В-колоните и релсите на покрива. Новата магнезиева структура на задния капак във версиите с 4 и 5 врати намалява теглото с 40% в сравнение с традиционния стоманен еквивалент. 61% от каросерията на Mondeo се състои от високоякостна стомана. Всичко това прави Mondeo още по-надеждно.
Подобрена версия на активния паркинг асистент, включваща системата за перпендикулярно паркиране, помага на водачите да открият подходящо място и да паркират на заден ход без ръце.
Първите в индустрията надуваеми задни колани на Ford правят европейския си дебют в новото Mondeo. В случай на сблъсък коланите рязко се надуват, за да разпределят силата на удара на пет пъти по-голяма площ по тялото от конвенционалния колан.
Mondeo подобрява комфорта и удобството за водачите с иновации като първия в класа електрически регулируем волан с памет, мултиконтурни седалки с уникална масажираща Active Motion функция и гласовата технология SYNC 2.
Изцяло новият Ford Mondeo бе отличен с максималните 5 звезди за безопасност от независимата организация Euro NCAP. В България цените на Ford Mondeo стартират от 43 900 лв.
Петър Добрев, сп. "Мениджър"
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.