Нов епизод от подкаста на "Обекти": Тихият убиец, който взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария

Нов епизод от подкаста на Обекти: Тихият убиец, който взема повече жертви от  войни, туберкулоза, СПИН и малария

Мръсният въздух взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария. Всяка година близо 7 млн. души по света умират преждевременно от заболявания, причинени от замърсяването на въздуха, който ежедневно дишаме. Само в България броят на тези жертви е 8500 души.

Замърсяването на въздуха скъсява средната продължителност на живота в глобален план с над 2 години, увеличава риска от сърдечно-съдови заболявания и може дори да отключи депресия. Картината е наистина страховита. Как стигнахме дотук и какво можем да направим, за да се преборим с тази ситуация? Можем ли  да намалим рисковете за нашето здраве? На тези и още много други въпроси отговарят Ивайло Хлебаров и Ивайло Попов от сдружение „За Земята“ в най-новия епизод на подкаста на „Обекти“.

Ивайло Хлебаров е инженер, който завършва и Опазване на околната среда и устойчивото развитие. От 2003 г. е част от екипа на сдружение „За Земята”. Основните теми, с които се занимава, са чист въздух, отпадъци, прозрачност и отчетност на институциите.

Ивайло Попов работи по темите за ГМО, свръхконцентрация на земеделието, хранителни кооперативи, хранителна независимост. През последните три години е част от кампания “Чист въздух” към „За Земята“, която съвместява с темата за ГМО в екип “Храна и земеделие“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?