Модни брандове и Лео ди Каприо в бляскава кампания на електромобила на Fiat
Италианският автомобилен производител Fiat залага на блестяща глобална кампания за промотирането на първата си електрическа кола, предаде изданието Ads of the World.
Кампанията се състои от общо 4 видеа, като едно от тях се фокусира върху класическия модел 500 “la Prima”. Останалите 3 са посветени на трите уникални автомобила, персонализирани съвместно с италианските модни брандове Bulgari, Giorgio Armani и Kartell. Те ще бъдат продадени на аукцион, а получените средства ще бъдат преведени по сметката на едноименната фондация на холивудския актьор Леонардо ди Каприо за борба с климатичните промени.
Работата е дело на агенция Leo Burnett и продуцентската компания за тв спотове Movie Magic International.
„Исках да направя кампанията пламенна и емоционална, комбинирайки ДНК-то на Fiat и влиянието на модните марки. Работата ми с дизайнера на продукцията Паоло Монцелио беше страхотна, той ми помогна да направя правилния избор за всеки от брандовете“, сподели режисьорът на рекламите, Федерико Мацариси.
По социално отговорната кампания Fiat работи от години – още през 2017 г. луксозният 5-звезден хотел The Alpina Gstaad сподели в социалните мрежи, че е получил електрическия автомобил на бранда, персонализиран лично от ди Каприо със специална технология, която кара цвета на автомобила да се променя при увеличаване на температурата на въздуха, напомняйки за проблема с повишаването на градусите по света.
Вижте видеата тук:
Колаборация с Bulgari
Колаборация с Giorgio Armani
Колаборация с Kartell
Класически дизайн
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.