Модни брандове и Лео ди Каприо в бляскава кампания на електромобила на Fiat


Италианският автомобилен производител Fiat залага на блестяща глобална кампания за промотирането на първата си електрическа кола, предаде изданието Ads of the World.

Кампанията се състои от общо 4 видеа, като едно от тях се фокусира върху класическия модел 500 “la Prima”. Останалите 3 са посветени на трите уникални автомобила, персонализирани съвместно с италианските модни брандове Bulgari, Giorgio Armani и Kartell. Те ще бъдат продадени на аукцион, а получените средства ще бъдат преведени по сметката на едноименната фондация на холивудския актьор Леонардо ди Каприо за борба с климатичните промени.

Работата е дело на агенция Leo Burnett и продуцентската компания за тв спотове Movie Magic International.

„Исках да направя кампанията пламенна и емоционална, комбинирайки ДНК-то на Fiat и влиянието на модните марки. Работата ми с дизайнера на продукцията Паоло Монцелио беше страхотна, той ми помогна да направя правилния избор за всеки от брандовете“, сподели режисьорът на рекламите, Федерико Мацариси.

По социално отговорната кампания Fiat работи от години – още през 2017 г. луксозният 5-звезден хотел The Alpina Gstaad сподели в социалните мрежи, че е получил електрическия автомобил на бранда, персонализиран лично от ди Каприо със специална технология, която кара цвета на автомобила да се променя при увеличаване на температурата на въздуха, напомняйки за проблема с повишаването на градусите по света.

Вижте видеата тук:

Колаборация с Bulgari

Колаборация с Giorgio Armani

Колаборация с Kartell

Класически дизайн

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара