На кои отбори в света е спонсор BetWay

На кои отбори в света е спонсор BetWay

Традиция е букмейкърите по цял свят да спонсорират различни отбори в най-различни дисциплини. Тази практика се наблюдава и при BetWay и като един от успешните оператори на пазара за спортни прогнози, не трябва да се изненадваме и от активната спонсорска програма, която виждаме. На този етап е достатъчно да обърнем внимание на секцията със спонсорства, за да видим и кои са отборите, които получават финансова подкрепа.

На този етап това са Атлетико Мадрид, Уест Хем Юнайтед, Беленсеш САД, Лестър Сити, Брайтън енд Хоув Албиън, Депортиво Алавес и Вердер Бремен. Не трябва да забравяме, че този оператор е спонсор и на два отбора по електронни спортове – Нинджи в Пижами и Направено в Бразилия – Made in Brazil. Очевидно е, че можем да говорим за наличието на сериозна спонсорска програма и при това с доста приятно разнообразие от футболни отбори.

Това ни кара да се замислим и върху още нещо, възможно ли е този бранд да стане спонсор на български отбор по футбол и какво точно ще е изискването, ако такова ни се предлага? На първо място ще открием, че предлагането на финансово подпомагане идва с някакви условия. Не си мислете, че букмейкърите предлагат средствата си безвъзмездно и не искат резултати.

При подписването на договор и уточняване на логото, което ще се носи, футболният отбор трябва да гарантира и някакво по-солидно присъствие в турнира, достигане на определено място и други. Очевидно е, че има много други допълнителни договорки между двете страни, следователно ако имаме добри резултати в следващите години е възможно сред спонсорираните отбори да се появи и български тим.

Освен това има и редица други изисквания, защото все пак откриваме, че едно лого не е единственото, което тимът ще носи. Говорим за брандиране на стадиона, поставяне на други реклами и още много изисквания, но в замяна на това имаме бюджет, който помага за закупуването на нови играчи, подобряване на базата, по-добри премии и още много други. Това е сделка, която работи двустранно, все пак по-добра игра означава и повече спортни прогнози – букмейкърите са пряко зависими от спорта, следователно ще инвестират в него.

Не трябва да забравяме, че има сделки и с една по-различна идея – Барселона заплащаха на Unicef за носенето на тяхното лого, при това доста дълго време. Професионалният спорт отдавна е бизнес, но тук трябва да помислим и за още нещо – дали имаме подходящ отбор, който да спечели партньорство с този бранд? Ако се замислим, футболната история е достатъчно добра, а и в последните няколко години видяхме как спонсорството на някои букмейкъри позволи на някои отбори да се придвижат нагоре към професионалния футбол.

Този букмейкър има достатъчно ресурси, но след като тепърва трябва да разглеждаме неговото развитие, най-рано ще се говори за спонсорство догодина. Освен това не трябва да забравяме, че договорите няма да бъдат просто безвъзмездно подпомагане, а ще се изисква и информация за направените инвестиции – къде са отишли, какво се е случило и какво се е променило.

Със сигурност родният футбол, а и не само той, се нуждае от помощ, но за спечелването на внимание трябват по-активни постижения. Ако този оператор беше на линия, когато Лудогорец правеше чудеса в Лига Европа, то шансовете наистина са доста сериозни да се говори за спонсориране. Какво ще се случи, остава да разберем в следващите месеци, но оставаме с положителни очаквания.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ