Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стабилен старт на годината за Карлсберг Груп
Стабилно финансово начало на годината отбелязва Карлсберг Груп. Компанията публикува днес финансовите си резултати за първото тримесечие на 2017 година. В унисон с прогнозите за цялата година нетните приходи се увеличават с ръст от 4%, а общият обем на продажбите остава стабилен. На глобално ниво Карлсберг Груп отчита ръст при международните марки в премиум сегмента: Tuborg (+1%); Carlsberg (+8%) и Grimbergen (+25%).
В западноевропейския регион, част от който е и Карлсберг България, нетните приходи на компанията бележат ръст от 2% до общо 7.8 млрд. датски крони, а общият обем на продажбите също нараства с 2% до 13,3 млн. хектолитра.
България, заедно с пазарите на Карлсберг в Германия и Италия, има сериозен принос за доброто представяне в първото тримесечие на годината. У нас през първото тримесечие на годината Карлсберг България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял – при свиващ се общ пазар с 3,3% в обем и 3,9% в стойност – според данни на агенция Nielsen A/S. За първо тримесечие пазарният дял на компанията в България е нараснал в обем с 5 процентни пункта – достигайки до 27,7% дял от пазара на бира. Представянето на местните марки е както следва: Пиринско с +15,3% в обем и с +2,8% в пазарен дял, достигайки 17,2% от обема на общия бирен пазар; Шуменско расте както в обем (с +29,1%), така и в пазарен дял (с +2,2%).
Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва разнообразие от националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.
Карлбсерг Груп, която е една от водещите пивоварни компании по света продаде през 2016 г. 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.