Стабилен старт на годината за Карлсберг Груп

Стабилен старт на годината за Карлсберг Груп

Стабилно финансово начало на годината отбелязва Карлсберг Груп. Компанията публикува днес финансовите си резултати за първото тримесечие на 2017 година. В унисон с прогнозите за цялата година нетните приходи се увеличават с ръст от 4%, а общият обем на продажбите остава стабилен. На глобално ниво Карлсберг Груп отчита ръст при международните марки в премиум сегмента: Tuborg (+1%); Carlsberg (+8%) и Grimbergen (+25%).

В западноевропейския регион, част от който е и Карлсберг България, нетните приходи на компанията бележат ръст от 2% до общо 7.8 млрд. датски крони, а общият обем на продажбите също нараства с 2% до 13,3 млн. хектолитра.

България, заедно с пазарите на Карлсберг в Германия и Италия, има сериозен принос за доброто представяне в първото тримесечие на годината. У нас през първото тримесечие на годината Карлсберг България е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял – при  свиващ се общ пазар с 3,3% в обем и 3,9% в стойност – според данни на агенция Nielsen A/S. За първо тримесечие пазарният дял на компанията в България е нараснал в обем с 5 процентни пункта – достигайки до 27,7% дял от пазара на бира. Представянето на местните марки е както следва: Пиринско с +15,3% в обем и с +2,8% в пазарен дял, достигайки 17,2% от обема на общия бирен пазар; Шуменско расте както в обем (с +29,1%), така и в пазарен дял (с +2,2%). 

Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва разнообразие от националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.

Карлбсерг Груп, която е една от водещите пивоварни компании по света продаде през 2016 г. 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ