"Гардиън" спира да рекламира петролни и газови компании

Гардиън спира да рекламира петролни и газови компании

Британският в. "Гардиън" въвежда твърда политика за борба с климатичните промени като обяви, че ще отказва да публикува реклами на петролни и газови компании, за да се бори срещу климатичната кризас.
Вестникът си поставя за цел да постигне въглеродна неутралност до 2030 година. Изданието повече няма да приема реклами на компании, участващи в добив на изкопаеми енергии,  които са сред най-големите световни замърсители.
"Решението ни всекидневника има за цел да противодейства на усилията, които от десетилетия насам полагат много представители на този сектор, за да попречат на правителствата в цял свят да вземат съществени мерки за опазване на климата, посочват в комюнике вр. и. д. генералната директорка Ана Бейтсън и главният директор по приходите Хамиш Никлин.
Те подчертават, че мерките срещу глобалното затопляне са най-голямото предизвикателство на нашето време. "Моделът на финансиране на "Гардиън" ще остане несигурен през идните години", подчертават двамата ръководители на изданието, което получава близо 40 на сто от приходите си от реклама.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
AI: Как чатботовете се отразяват на психичното ни здраве?
Кая Калас: Само тази година ЕС ще предостави 25 милиарда евро подкрепа на Украйна
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?