"Гардиън" спира да рекламира петролни и газови компании
Британският в. "Гардиън" въвежда твърда политика за борба с климатичните промени като обяви, че ще отказва да публикува реклами на петролни и газови компании, за да се бори срещу климатичната кризас.
Вестникът си поставя за цел да постигне въглеродна неутралност до 2030 година. Изданието повече няма да приема реклами на компании, участващи в добив на изкопаеми енергии, които са сред най-големите световни замърсители.
"Решението ни всекидневника има за цел да противодейства на усилията, които от десетилетия насам полагат много представители на този сектор, за да попречат на правителствата в цял свят да вземат съществени мерки за опазване на климата, посочват в комюнике вр. и. д. генералната директорка Ана Бейтсън и главният директор по приходите Хамиш Никлин.
Те подчертават, че мерките срещу глобалното затопляне са най-голямото предизвикателство на нашето време. "Моделът на финансиране на "Гардиън" ще остане несигурен през идните години", подчертават двамата ръководители на изданието, което получава близо 40 на сто от приходите си от реклама.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.