И компаниите си имат навици

И компаниите си имат навици

Компаниите, точно като хората, имат навици. Фирмите с печеливши навици са склонни да се справят добре и оцеляват. Но е важно да се отбележи, че за да се придържаме към нещо достатъчно дълго време, за да се превърне в навик, трябва да сме силно мотивирани.

Преди две години започнахме да проучваме дали това може да е вярно, пише в статия за Inc Бил Фоч. "Заедно с Harvard Business School, ние измервахме доброто, лошото и грозното, с поглед към навиците, които икономически ангажират всички, от новопостъпилия служител през клиента до инвеститора. Това, което научихме след повече от 10 вълни от изследвания е, че някои навици са постоянно свързани с представянето, което е много над останалите", казва Фотч. 

Изследването на икономическата ангажираност започва с ангажираността на клиентите, тъй като клиентите определят стойността и по този начин икономиката на всеки бизнес. Този раздел от проучването се фокусира върху навиците около приноса на клиентите. Вашата компания търси ли го систематично и редовно? Чудно ли е, че компаниите със силни навици за ангажиране на клиентите имат значително по-висок растеж?

Разбира се, добрите навици на клиентите ще стимулират растежа, но не непременно печелившия растеж. За да направите това, имате нужда от икономическо разбиране, вторият навик на икономическата ангажираност. В три въпроса се стремим да преценим яснотата на икономическите цели на компанията и споделеното разбиране на тези цели. 

И така, какво общо има икономическата прозрачност с икономическата ангажираност? За да развиете всеки добър навик, трябва да знаете откъде започвате и накъде сте се насочили. Когато всеки служител може да види къде се намира компанията, той може да проследи своя напредък или изоставане, да види въздействието от включването на нови навици или отхвърлянето на стари. 

Икономическата компенсация дава на всички служители споделен дял в резултатите, което ги прави икономически партньори в компанията. Това подчертава и възнаграждава добрите навици, които стимулират растежа на печалбата. Той също така подравнява мотивацията за всички – собственици, мениджъри и служители, създавайки истинска екипна среда. Екипите, които споделят едни и същи цели, помагат на други членове на екипа да останат на пътя с печеливши навици, като отново стимулират печеливш растеж.

Петият двигател на икономическата ангажираност, участието на служителите, проследява оборота и редовните дейности за непрекъснато подобрение. Някои компании разчитат на приятни бонуси, за да стимулират ангажираността на служителите. Но повърхностният стимул не превръща наетия персинал в доверен партньор, докато служителите, които се третират като доверени партньори, са склонни да мислят и действат като собствениците. Те разбират, управляват и участват в печелившия растеж. Помислете какви навици може да подобри вашата компания през новата година.

Източник: Бил Фоч, основател и президент на Open-book coaching, за Inc.com

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ