"Евроинс" ще изплаща обезщетенията на потърпевши клиенти на "Алфатур"
Застрахователното дружество "Евроинс" ще изплати полагащото се застрахователно обезщетение на всички потърпевши клиенти на обявилата фалит туроператорска компания „Алфатур“ АД. "Евроинс" е застрахователят, с който туристическата компания има сключен договор за задължителната застраховка "Отговорност на туроператора".
Общият размер на всички депозити и предплатени суми на клиентите на туроператора, за които не са предоставени туристически услуги, е 716 853 лв. Сумата е разпределена сред 281 договора с 571 потребители, уточняват от "ЗД Евроинс". Клиентите, които възнамеряват да заявят застрахователни претенции, трябва да попълнят и представят в офис на застрахователното дружество
- Уведомление за щета по образец на „ЗД Евроинс“ АД
- Заверени за вярност с оригинала копия на следните документи: договор с туроператора „Алфатур“ АД, както и разходни документи: фактури, касови бонове, квитанции, извлечения от банкови сметки и други. В случай на необходимост „ЗД Евроинс“ АД си запазва правото да поиска от клиентите на туроператора допълнителни документи.
Претенции за обезщетение, придружени с необходимите документи могат да се подават във всеки офис на „ЗД Евроинс“ АД или по електронен път на имейл: property.claims@euroins.bg
Междувременно застрахователното дружество е стартирало и преговори с други туристически агенции, които да поемат и изпълнят сключените вече договори на „Алфа тур”. Целта е да се съдейства за изпълнение и осъществяване на планираните от клиентите на „Алфа тур” екскурзии и почивки за новогодишните празници, без да се налага да доплащат допълнително.
Допълнителна информация по този въпрос ще бъде предоставена през следващите два дни, посочват от застрахователното дружество и препоръчват за справка да се следи секция новини на уебсайта на „ЗД Евроинс“ АД.
По-рано днес от "Евроинс" обявиха, че възнамеряват да сезират прокуратурата за "извършено престъпление и умишлен фалит" на "Алфатур" АД.
Представител на "Алфатур" не е потърсил контакт със застрахователя, не го е уведомил за невъзможността да покрива плащанията си и не е предоставил информация за състоянието си до момента, гласи съобщение на сайта на "Евроинс". "Изразяваме нашето учудване за действията предприети от туроператора и смятаме да сезираме правоохранителните органи", посочват от застрахователното дружество.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.