"Евроинс" ще изплаща обезщетенията на потърпевши клиенти на "Алфатур"

Застрахователното дружество "Евроинс" ще изплати полагащото се застрахователно обезщетение на всички потърпевши клиенти на обявилата фалит туроператорска компания „Алфатур“ АД. "Евроинс" е застрахователят, с който туристическата компания има сключен договор за задължителната застраховка "Отговорност на туроператора".
Общият размер на всички депозити и предплатени суми на клиентите на туроператора, за които не са предоставени туристически услуги, е 716 853 лв. Сумата е разпределена сред 281 договора с 571 потребители, уточняват от "ЗД Евроинс". Клиентите, които възнамеряват да заявят застрахователни претенции, трябва да попълнят и представят в офис на застрахователното дружество
- Уведомление за щета по образец на „ЗД Евроинс“ АД
- Заверени за вярност с оригинала копия на следните документи: договор с туроператора „Алфатур“ АД, както и разходни документи: фактури, касови бонове, квитанции, извлечения от банкови сметки и други. В случай на необходимост „ЗД Евроинс“ АД си запазва правото да поиска от клиентите на туроператора допълнителни документи.
Претенции за обезщетение, придружени с необходимите документи могат да се подават във всеки офис на „ЗД Евроинс“ АД или по електронен път на имейл: property.claims@euroins.bg
Междувременно застрахователното дружество е стартирало и преговори с други туристически агенции, които да поемат и изпълнят сключените вече договори на „Алфа тур”. Целта е да се съдейства за изпълнение и осъществяване на планираните от клиентите на „Алфа тур” екскурзии и почивки за новогодишните празници, без да се налага да доплащат допълнително.
Допълнителна информация по този въпрос ще бъде предоставена през следващите два дни, посочват от застрахователното дружество и препоръчват за справка да се следи секция новини на уебсайта на „ЗД Евроинс“ АД.
По-рано днес от "Евроинс" обявиха, че възнамеряват да сезират прокуратурата за "извършено престъпление и умишлен фалит" на "Алфатур" АД.
Представител на "Алфатур" не е потърсил контакт със застрахователя, не го е уведомил за невъзможността да покрива плащанията си и не е предоставил информация за състоянието си до момента, гласи съобщение на сайта на "Евроинс". "Изразяваме нашето учудване за действията предприети от туроператора и смятаме да сезираме правоохранителните органи", посочват от застрахователното дружество.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
За първи път: Падат продажбите на най-големия производител на електрически коли в света
Автомобили |Перспективата за живот на луните на Сатурн се увеличава след направено откритие
Любопитно |Великобритания подсилва войските си с нова служба от ветерани и резервисти
Свят |Белият дом предлага всеобхватно споразумение на университетите, за да получат предимство при финансирането
Свят |Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.