"Евроинс" ще изплаща обезщетенията на потърпевши клиенти на "Алфатур"

Евроинс ще изплаща обезщетенията на потърпевши клиенти на Алфатур

Застрахователното дружество "Евроинс" ще изплати полагащото се застрахователно обезщетение на всички потърпевши клиенти на обявилата фалит туроператорска компания „Алфатур“ АД. "Евроинс" е застрахователят,  с който туристическата компания има сключен договор за  задължителната застраховка "Отговорност на туроператора".

Общият размер на всички депозити и предплатени суми на клиентите на туроператора, за които не са предоставени туристически услуги, е 716 853 лв. Сумата е разпределена сред 281 договора с 571 потребители, уточняват от "ЗД Евроинс". Клиентите, които възнамеряват да заявят застрахователни претенции, трябва да попълнят и представят в офис на застрахователното дружество

- Уведомление за щета по образец на „ЗД Евроинс“ АД

- Заверени за вярност с оригинала копия на следните документи: договор с туроператора „Алфатур“ АД, както и разходни документи: фактури, касови бонове, квитанции, извлечения от банкови сметки и други. В случай на необходимост „ЗД Евроинс“ АД си запазва правото да поиска от  клиентите на туроператора допълнителни документи.

Претенции  за обезщетение, придружени с необходимите документи могат да се подават във всеки офис на „ЗД Евроинс“ АД или по електронен път на имейл: property.claims@euroins.bg

Междувременно застрахователното дружество е стартирало и преговори с други туристически агенции, които да поемат и изпълнят сключените вече договори на „Алфа тур”.  Целта е да се съдейства за изпълнение и осъществяване  на планираните от клиентите  на „Алфа тур” екскурзии и почивки за новогодишните празници, без да се налага да доплащат допълнително.

Допълнителна информация  по този въпрос ще бъде предоставена през следващите два дни, посочват от застрахователното дружество и препоръчват за справка да се следи секция новини на уебсайта на „ЗД Евроинс“ АД.

По-рано днес от "Евроинс" обявиха, че възнамеряват да сезират прокуратурата за "извършено престъпление и умишлен фалит" на "Алфатур" АД.

Представител на "Алфатур" не е потърсил контакт със застрахователя, не го е уведомил за невъзможността да покрива плащанията си и не е предоставил информация за състоянието си до момента, гласи съобщение на сайта на "Евроинс". "Изразяваме нашето учудване за действията предприети от туроператора и смятаме да сезираме правоохранителните органи", посочват от застрахователното дружество.



 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ