Кадрови промени в маркетинга и комуникациите в Рено Нисан България

Кадрови промени в маркетинга и комуникациите в Рено Нисан България

Рено Нисан България преструктурира отделите си, за по-гъвкаво и ефективно управление. Считано от 1 май отделите Комуникации и Маркетинг се сливат в един отдел Маркетинг & Комуникации Renault и Dacia. Отговорността за комуникацията на марката Nissan се поема от отдел Nissan.

Симона Гъдева ще заеме поста мениджър връзки с обществеността и социални медии за Renault и Dacia в България, а Даниел Иванов ще отговаря за маркетинг и връзки с обществеността за Nissan.

Симона Гъдева започва кариерата си в Рено Нисан България през 2014 година. В продължение на четири години работи в областта на дигиталния маркетинг и връзки с клиента. Симона Гъдева притежава бакалавърска степен по „Финансов мениджмънт и маркетинг” от Висше училище по застраховане и финанси.

Даниел Иванов също се присъединява към Рено Нисан България през 2014 година на позиция Маркетинг мениджър за Nissan. Иванов завършва Софийски университет със специалност „Социология“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Великобритания забранява спекулата с билети за концерти и спортни събития в сайтове за препродажба
На днешната дата, 20 ноември. Световен ден на децата
Учени откриха начин да произвеждат каучук и пластмаса, без да разчитат на изкопаеми горива
Доналд Тръмп подписа законопроекта за публикуване на досиетата „Епстийн“
Предизвиква ли AI обратен Дънинг-Крюгер ефект?
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Времето в четвъртък: Дъждовете намаляват, на места ще има условия за мъгли
Гърция отпуска 2 млрд. евро в подкрепа на гражданите с ниски доходи