Кадрови промени в маркетинга и комуникациите в Рено Нисан България

Кадрови промени в маркетинга и комуникациите в Рено Нисан България

Рено Нисан България преструктурира отделите си, за по-гъвкаво и ефективно управление. Считано от 1 май отделите Комуникации и Маркетинг се сливат в един отдел Маркетинг & Комуникации Renault и Dacia. Отговорността за комуникацията на марката Nissan се поема от отдел Nissan.

Симона Гъдева ще заеме поста мениджър връзки с обществеността и социални медии за Renault и Dacia в България, а Даниел Иванов ще отговаря за маркетинг и връзки с обществеността за Nissan.

Симона Гъдева започва кариерата си в Рено Нисан България през 2014 година. В продължение на четири години работи в областта на дигиталния маркетинг и връзки с клиента. Симона Гъдева притежава бакалавърска степен по „Финансов мениджмънт и маркетинг” от Висше училище по застраховане и финанси.

Даниел Иванов също се присъединява към Рено Нисан България през 2014 година на позиция Маркетинг мениджър за Nissan. Иванов завършва Софийски университет със специалност „Социология“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен