Кока-Кола България с нов изпълнителен директор

Кока-Кола България с нов изпълнителен директор

Евелин де Лирснайдер e новият изпълнителен директор на компанията Кока-Кола за България. Тя работи за компанията от 2008 г., като е успяла да затвърди уменията си в различни аспекти на бизнеса, включително търговия, маркетинг и техническо управление.

“С удоволствие постъпвам на тази позиция, след като от дълго време следя отличните резултати и отговорното отношение и ангажименти на системата на Кока-Кола в България. Тук намирам професионалисти, които спазват високите стандарти и се грижат за нейното устойчиво развитие. Вярвам, че работата ни заедно ще успее да разгърне потенциала на Кока-Кола още повече, за да постигнем високите цели, които сме си поставили“, споделя Лирснайдер.

За развитието на компанията и нейната дългосрочна стратегия в България, Евелин де Лирснайдер ще работи в партньорство с Юрг Буркхалтер, изпълнителен директор на бутилиращия партньор на Компанията Кока-Кола за страната – Кока-Кола Хеленик, който се присъедини към екипа в България през миналата година. Евелин притежава отличителен опит за работа в системата на Кока-Кола по света, партнирайки си в последните години с три бутилиращи партньора – Кока-Кола Хеленик, Кока-Кола Юрипиън Партнърс и Карлсберг, посочват от компанията. 

През първите месеци на 2019, Лирснайдер ще работи върху изграждането на дългосрочна стратегия за развитие на Кока-Кола в България, фокусирайки се върху устойчивото развитие и отговорност. Сред нейните приоритети са:

  • Разширяване на разнообразието и иновациите в портфолиото от напитки и навлизането в нови категории с повече хранителни ползи за потребителите.
  • Лансирането на все повече вкусове и варианти с по-малко или изцяло без калории на основните газирани напитки с марките Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, за да могат потребителите да се наслаждават на любимите си вкусове с минимално количество калории. Част от този ангажимент е и предоставянето на ясна и лесно достъпна цветово кодирана информация за хранителните стойности в състава на газираните напитки на компанията, чрез въвеждане на т. нар. цветни етикети за хранителния състав, които започнаха да се появяват поетапно на бутилките и кеновете от декември 2018.
  • Постигането на поетите глобални ангажименти за Свят без отпадъци, чрез изграждането на устойчиви партньорства и местни инициативи с Кока-Кола Хеленик и Фондацията на Кока-Кола за достигането на поставените цели да събере и рециклира 100% еквивалента на генерираните от своите продажби пластмасови опаковки и кенове до 2030 г., като:

      - Направи рециклирането и разделното събиране по-достъпно за потребителите

      - Спомогне за повишаването на културата и разбирането на обществото за разделното събиране и рециклиране

      - Продължи да се фокусира върху създаването и въвеждането на 100% рециклируеми опаковки

      - Използва все повече рециклирани материали за производството на своите опаковки.

Лирснайдер има магистърска степен като инженер “Хранителна технология” и бизнес магистратура от INSEAD, Франция. Преди да се присъедини към Кока-Кола, тя е била 3 години част от екипа на Bain & Company, консултантска компания, която работи по проекти в FMCG сектора.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ