Нов изпълнителен директор начело на "Фантастико"

Нов изпълнителен директор начело на Фантастико

Главният търговски директор на „Фантастико“ Светослав Гаврилов става изпълнителен директор на компанията. Светослав Гаврилов е част от екипа на търговската верига от 22 години. Започва кариерата си в компанията още като студент, работейки като касиер, мърчандайзер, заместник-управител на магазин. В централния офис на компанията стартира като асистент в търговския отдел. Впоследствие преминава всички нива в йерархията – търговски сътрудник, търговски директор, главен търговски директор, а сега – изпълнителен директор. Участва пряко и има ключова роля във всички етапи на развитие на компанията, която днес притежава 42 от най-модерните супермаркети в България и в която работят над 3000 служители.

„Приемам новата си позиция в компанията като огромно предизвикателство и благодаря за доверието на собствениците на „Фантастико“, заявява Светослав Гаврилов и допълва: „Веригата се промени изключително много през годините, като за нас винаги движещата сила са били нашите клиенти. Всеки ден в работата си правим всичко възможно да отговорим на техните очаквания и това ще остане наш основен приоритет. Миналата седмица открихме най-новия ни супермаркет в кв. „Манастирски ливади“, предсоти ни откриването на още два модерни супермаркета в Банкя и Перник, а общата стойност на инвестицията за трите обекта е 51млн. лв. Непрекъснато обновяваме съществуващите търговски обекти. Предстои основен ремонт на супермаркета ни в Кюстендил и на супермаркета в SkyCity Mall. Благодарeние на страхотната работа на всеки един от екипа на „Фантастико“ отчитаме стабилен растеж и съм сигурен, че ни предстоят още много успехи.“.

От създаването си през 1991г. до днес търговска верига „Фантастико“ е сред водещите компании за продажба на бързооборотни хранителни стоки. Притежава супермаркети в София, Елин Пелин и Кюстендил. През всичките тези години търговската верига се развива изключително успешно, като успява да развие разпознаваем, успешен и устойчив бранд чрез непрекъснато обновяване и модернизиране на търговските обекти, въвеждане на иновации, богат асортимент и непрекъснат контрол на качеството на продаваните стоки.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ